364 Reacties
17 dagen geleden
Reactie op INhockey
Wij zijn weer thuis. De ballon mocht er een paar uur later wel uit gelukkig ...
Oh mennn wat balen dat er geen plek is. Hopelijk kun je vannacht een beetje slapen!
17 dagen geleden
Reactie op INhockey
Wij zijn weer thuis. De ballon mocht er een paar uur later wel uit gelukkig ...
Jeetje wat jammer dat het elke keer zo vertraagd is! Kan mij voorstellen dat je er nu wel klaar mee bent. Heb zelf net een paar uur die ballon en ik vind het ook echt een vreselijk ding 😅 Succes met de laatste loodjes nog
16 dagen geleden
We zijn sinds vannacht weer in het zkh! Had natuurlijke weeen gekregen en was echt ondraaglijk. De ontsluiting bleef echter op 3 cm steken helaas. Nu al een tijdje een ruggenprik en aan de weeen opwekkers, oh ja en de vliezen zijn gebroken. Zo kijken of de ontsluiting inmiddels is toegenomen… 🙏🏻
Mijn lichaam heeft schijnbaar nog geen zin om mee te werken en de baby zit ook nog te lekker! Hartslagje van hem blijft ondanks alles heerlijk stabiel
16 dagen geleden
Vandaag 41+3 weken. Straks naar het ziekenhuis om te checken of alles goed is met de kleine en of alles nog functioneert in mijn buik.
Mocht dit zo zijn dan laten we het op de natuurlijke manier komen maar zo niet dan is de wens tot inleiden.
Voel de kleine nog supergoed en mijn lijf is echt nog fit! Maar vind het toch wel beetje spannend straks...😊
16 dagen geleden
De verloskundige zou vandaag handmatig m'n vliezen breken thuis, maar er is geen plek doordat er al twee bevallingen gaande zijn. Afwachten tot morgen! 🤞
16 dagen geleden
Reactie op highupabove
De verloskundige zou vandaag handmatig m'n vliezen breken thuis, maar er is ...
Bij morgen 2e strippoging. Overweeg te vragen of ze gelijk de vliezen wil breken als het lukt... donderdag staat de inleiding gepland en zou zo veel liever vanzelf bevallen
16 dagen geleden
Reactie op missfionacaroline
Bij morgen 2e strippoging. Overweeg te vragen of ze gelijk de vliezen wil b ...
Snap ik, ik wil een inleiding ook zo graag voorkomen... Succes morgen!
16 dagen geleden
Reactie op highupabove
Snap ik, ik wil een inleiding ook zo graag voorkomen... Succes morgen!
Zitten we dus in hetzelfde schuitje ;). Hoe ver ben jij morgen? Hopelijk gaat het breken van je vliezen dan wel door 🤞
16 dagen geleden
Zitten we dus in hetzelfde schuitje ;). Hoe ver ben jij morgen? Hopelijk ga ...
Morgen 41+6! Ja, hoop echt ontzettend dat het door kan gaan
15 dagen geleden
Reactie op highupabove
Morgen 41+6! Ja, hoop echt ontzettend dat het door kan gaan
Succes vandaag mama! Jij kan dit
15 dagen geleden
Succes vandaag mama! Jij kan dit
❤️ Dank je wel!! Ze komen einde middag om m'n vliezen te breken! Zo spannend, ben een zenuwpeesje... Hoe is het bij jou?
15 dagen geleden
Succes lieve mama’s jullie hebben echt bijnaaaa je kleintje in je arm ook al voelt het nog zo ver weg! Bikkels en strijders dat zijn jullie echt. Niet te geloven hoe jullie dit allemaal doen. Ik denk aan jullie
Heel veel liefs 🫶
15 dagen geleden
41+4 weken en flink de balen ervan!
2 keer proberen te strippen maar omdat ik geen ontsluiting had is dit niet gelukt.
A.s. dinsdag 42 weken en dan weer naar het ziekenhuis en dan waarschijnlijk ballonnetje plaatsen om ontsluiting te creëren.
En als dat lukt dan woensdag inleiden.
Ik wil zo ontzettend graag dat het uit zichzelf komt zonder al het ziekenhuis gedoe maar ik vrees het ergste...
15 dagen geleden
Reactie op highupabove
❤️ Dank je wel!! Ze komen einde middag om m'n vliezen te breken! Zo spannen ...
Oeeeeh spannend dat is ieder moment nu! Laat je weten hoe het was?
Ik had nu wel ieeets ontsluiting, maar te stug en niet genoeg om te strippen. Dinsdag poging 3 en indien mogelijk woensdag ochtend vliezen breken, dan woensdagmiddag ziekenhuis controle + indien nodig (als de vliezen dus nog wel intact zijn) ballon plaatsen. Donderdagochtend melden voor inleiden als het voor die tijd nog niet vanzelf gebeurd is...
Ik had vanmorgen even weeën elke 15 minuten en was zó hoopvol. Maar helaas weer afgezakt. Dus zijn nu de kerstboom maar gaan opzetten alvast als afleiding🙈
15 dagen geleden
Reactie op Anne0961
41+4 weken en flink de balen ervan!
2 keer proberen te strippen maar omdat ...
Herkenbaar hoor lieve mama! Hier 41+2 en ook 2 mislukte strippogingen. Voor mij woensdag de ballon als het nodig is. Maar ook als we wel die extra hulp nodig hebben, onze kindjes gaan komen deze week en wij kunnen dit! Sterkte en ik hoop met je mee dat het toch nog natuurlijk op gang komt❤️
15 dagen geleden
Reactie op Preggopreggo
Succes lieve mama’s jullie hebben echt bijnaaaa je kleintje in je arm ook a ...
Dankjewel lieverd! Hoe gaat het met jou? Al een beetje aan het bekomen van alles? Liefs aan jou en je kleintje🥰
15 dagen geleden
Reactie op INhockey
We zijn sinds vannacht weer in het zkh! Had natuurlijke weeen gekregen en w ...
Nou uiteindelijk nog een hele dag en nacht bezig geweest en steeds maar 3 cm gehad. Onze lieve Ted is geboren via een keizersnede. Niet wat ik vooraf had gedacht maar wel wat nodig was 💙
15 dagen geleden
Reactie op INhockey
Nou uiteindelijk nog een hele dag en nacht bezig geweest en steeds maar 3 c ...
Wauuw gefeliciteerd wat een knapperd die Ted 🫶