364 Reacties

15 dagen geleden

Reactie op missfionacaroline

Dankjewel lieverd! Hoe gaat het met jou? Al een beetje aan het bekomen van ...
Sinds vandaag! Ze hebben de ruggeprik verkeerd gezet en perongeluk doorgeprikt daardoor kon ik niet zitten of staan want dan kreeg ik een ontzettende druk erop en heb ik 3 dagen plat gelegen letterlijk. Sinds zojuist kan ik weer staan lopen zitten zelf naar de wc, ik kan eindelijk echt van m’n baby gaan genieten. Normaal voeden er voor haar zijn en aan m’n herstel werken vd keizersnede. Zoveel zin in komende tijd!

15 dagen geleden

Druk op mijn hoofd en nek, echt niet te harden

15 dagen geleden

Echt, de laatste loodjes iedereen!! Zoveel succes gewenst nog!

15 dagen geleden

Reactie op INhockey

Nou uiteindelijk nog een hele dag en nacht bezig geweest en steeds maar 3 c ...
Wat een dropje, gefeliciteerd!

15 dagen geleden

Reactie op INhockey

Nou uiteindelijk nog een hele dag en nacht bezig geweest en steeds maar 3 c ...
Wat schattig 🥰

14 dagen geleden

Zijn er meer mama's die voorbij de 41 weken gingen en ineens weer extreem moe werden? Vooral fysiek moe, mentaal wil ik juist vanalles doen.

14 dagen geleden

Zijn er meer mama's die voorbij de 41 weken gingen en ineens weer extreem m ...
Ja hier ook! Denk sinds halverwege 40 ofzo? Ik sliep nog wel best goed dus ik zei ook steeds, ik snap niet dat ik zo moe ben. Waarop m’n partner zei, ik wel: je hebt een kind in je buik, oh ja 😅 Ging echt op tijd naar bed en had ‘s middags ook ineens dutjes nodig. Dit had ik m’n de rest van de zwangerschap niet of nauwelijks nodig

14 dagen geleden

Mijn dochter Jonne is ook eindelijk geboren! Het was een fijne thuisbevalling die helaas toch eindigde in het ziekenhuis. Wat een achtbaan... Hoop dat we snel naar huis kunnen. Ze is zo mooi en wat is moederschap intens. We genieten! Wat een heftige nieuwe verhalen ook weer hier! Zoveel respect en bewondering voor alle mama's 🙏

13 dagen geleden

Reactie op highupabove

Mijn dochter Jonne is ook eindelijk geboren! Het was een fijne thuisbevalli ...
Gefeliciteerd mama! Wat fijn dat ze er nu is. Hopelijk mogen jullie snel naar huis. Geniet van elkaar❤️

13 dagen geleden

Reactie op highupabove

Mijn dochter Jonne is ook eindelijk geboren! Het was een fijne thuisbevalli ...
Jaaaaa eindelijk!!! Gefeliciteerd 🫶 en wat een prachtige naam jonne 🧡 Rustig aan laat je lekker verwennen door al het lieve personeel en voor je het weet ben je weer thuis 🥰

12 dagen geleden

Nou ik voel me onderhand of ik de laatste van de oktoberclub ben die nog met baby ín buik loopt... vandaag 3e keer strippoging, morgen intake ziekenhuis en indien nodig donderdagochtend bij 42+0 inleiden

12 dagen geleden

Nou ik voel me onderhand of ik de laatste van de oktoberclub ben die nog me ...
Nou zo voelde ik mij donderdag al, kan mij voorstellen dat het nu een soort eenzaam voelt. Maar: nog maar heeeel even!! Succes deze week ♥️

12 dagen geleden

Reactie op elinemetbaby

Nou zo voelde ik mij donderdag al, kan mij voorstellen dat het nu een soort ...
Lieve mama, Hier ook nog een oktober baby in mijn buik. Vandaag is het ziekenhuis met ballonnetje maar helaas is mijn baarmoedermond nog niet rijp genoeg. Dus inleiden is gewenst maar zolang mijn lijf niet meewerkt...😔

12 dagen geleden

Reactie op elinemetbaby

Nou zo voelde ik mij donderdag al, kan mij voorstellen dat het nu een soort ...
Dankjewel ❤️ strippoging is eiiindelijk gelukt en als ze zich niet zelf meldt word ik donderdag ingeleid. Ze is er bijna!

12 dagen geleden

Reactie op Anne0961

Lieve mama, Hier ook nog een oktober baby in mijn buik. Vandaag is het zie ...
Krijg je prostaglandine of moet je even afwachten? En wellicht geldt voor jou hetzelfde als voor mij, dit weekend is de baby er? Fijn vooruitzicht vind ik dat... Succes lieve mama en hopelijk vordert het snel bij je. We hebben bijna onze baby's in onze armen ❤️

12 dagen geleden

Krijg je prostaglandine of moet je even afwachten? En wellicht geldt voor j ...
Mocht ballonnetje niet voldoende helpen krijg ik inderdaad prostaglandine. Hopelijk komt het niet zover. Vind het ook zo naar dat ze alleen smorgens inleiden. Dat betekend als ik morgenochtend niet "klaar" genoeg ben dan moet ik nog een dag wachten om ingeleid te worden.

12 dagen geleden

Reactie op Anne0961

Mocht ballonnetje niet voldoende helpen krijg ik inderdaad prostaglandine. ...
Spannend! Hoe gaat het nu? Ik krijg morgen ook een ballon indien nodig. En donderdagochtend 6u30 afspraak voor het inleiden. Ik had geen idee dat dat alleen in de ochtend gebeurt joh. Kan dus gewoon gebeuren dat je dan n dag later weer kan melden jeetje... of is dat per ziekenhuis anders?

8 dagen geleden

Spannend! Hoe gaat het nu? Ik krijg morgen ook een ballon indien nodig. En ...
Woensdag op donderdag nacht zijn we trotse ouders geworden van een prachtig meisje Lynn.🩷 Helaas was het een moeilijke bevalling. Om half 8 zijn mijn vliezen door de verloskundige gebroken. Om half 10 werdt ik ingeleid met weeënopwekkers via infuus en begonnen direct de weeën. Ik had enorm veel weeën achter elkaar zonder pauze. Omdat mijn ontsluiting goed vorderde besloten ze de pompstand wat te verlagen om wat meer pauzes te krijgen. Helaas werkte dit niet en besloten ze de pomp helemaal uit te laten in de hoop dat mijn lichaam het zelf ging oppakken. Maar dit gebeurde dus niet... Dus weer de pomp aan en verder met weeën opvangen. Halverwege de middag had ik 5CM ontsluiting maar amper pauzes tussen de weeën ookal stond de pomp op de laagste stand. Ik was zo op dat ik graag pijnstilling wilde maar niet direct voor een ruggenprik wilde gaan. Voor een pijnstiller via infuus moest ik nog 2CM meer ontsluiting hebben. Dus toch doorgezet. Om 9 uur savonds kon ik niet meer en koos ik voor een ruggenprik waar ik een uur heb moeten wachten op een plekje zat deze er om half 11 in en had ik rust. Dus de weeënopwekkers konden op vol volume want ik had er zogezegd geen last meer van. Zo de nacht in gegaan en proberen te rusten. Helaas kreeg ik koorts eroverheen. Omdat mijn ontsluiting bleef hangen op 5CM wilde ze de weeënopwekkers steeds hoger en hoger zetten. Helaas werdt onze kleine meid hier heel naar van en had ze enorme schommelingen in haar hartslag en duurde het steeds langer voordat ze zich herstelde. Op een gegeven moment was het te risicovol en mijn lichaam had smorgens om 4 uur nog steeds maar 5CM ontsluiting. Halsoverkop maar na goed overleg naar de OK en is ons meisje om 7 over half 5 ter wereld gebracht! Ik was in een waas en ontzettend naar en misselijk omdat mijn bloeddruk naar beneden schoot en ik de hele dag niet heb kunnen eten. Wat later lag ze op mijn borst en dronk met volle teugen. Wat een troost en een geschenk na helse uren waren dat! Nu goed aansterken en genieten van ons poppetje 🥰