364 Reacties
één maand geleden
Reactie op MarijnWim
Ah ja ik heb ook elke ochtend die teleurstelling!
Had gisteravond wel echt ...
Ik probeer dat laatste juist om te draaien. Dat ons lichaam juist heel goed weet wat het moet doen en er achter de schermen hard gewerkt wordt de voorbereidingen te treffen (krampen, misschien af en toe een wee). Die datum is uiteindelijk slechts een datum en geen afspraak natuurlijk. De bevalling is een aardig proces waarbij we de juiste hormonen goed kunnen gebruiken. Ontspanning en vertrouwen helpt daarbij. Dus ik probeer dat vooral vast te houden 😁 Normaal ben ik wel van de nuance (en die zit er wel hoor in het achterhoofd), maar ik wil zeker voorkomen het vertrouwen te verliezen en onzeker te worden.
één maand geleden
Vandaag precies 40 weken. Tot nu toe gebeurd er nog niks. Volgende week woensdag controle en dan ben ik 40+5.
één maand geleden
Reactie op MarijnWim
Ah ja ik heb ook elke ochtend die teleurstelling!
Had gisteravond wel echt ...
Ik snap heel goed wat je bedoelt, na toch fijn dat meerdere dat hebben! Ik huil ook minimaal 1x per dag. En die menstruatie krampen en rugpijn komt al 2 weken in vlagen dus daar let ik ook maar niet meer op. En ja wat je zegt het opeens zenuwachtiger worden voor de bevalling. Oh en wat denk je van al die mensen die de hele dag appen “is ie er al?” Pfff
één maand geleden
Reactie op Hibiscus
Ik probeer dat laatste juist om te draaien. Dat ons lichaam juist heel goed ...
Heb je helemaal gelijk in! Ik ben ook wel trots dat hij lekker mag groeien nog en niet te vroeg is gekomen ofzo.
Ik zal je woorden de aankomende dagen meenemen ookal is dat makkelijker gezegd dan gedaan 😂
één maand geleden
Vandaag met 40+5 gestript, nu het weekend afwachten en anders word ik maandag ingeleid. Ben er wel aan toe, en kan alleen nog maar aan baby dingen denken, maar het wordt nu ook wel spannend... Ik probeer vooral meer te ontspannen om mijn lichaam de ruimte te geven om iets te gaan doen. Tot een paar dagen geleden eigenlijk nog doorgegaan zoals de weken ervoor.
één maand geleden
41+3 vandaag. Met 41 weken strippen niet gelukt. Gister wel, maar er gebeurd weinig. Straks word ik ingeleid omdat ze langer wachten echt niet verstandig vinden gezien grootte baby en vorige kindje een keizersnede. Had zo graag dit keer zonder medisch ingrijpen zelf bevallen… 🥹
één maand geleden
Hier nu 41+1. Met 40+6 geprobeerd te strippen maar toen zat alles nog dicht, vandaag had ik ineens 2 cm en hebben ze goed kunnen strippen 🥳 ik hoop zó dat dit het gaat worden, ben er goed klaar mee 🤞🏻 bij mijn zoontje is de eerste strip poging ook gelukt en is hij de dag erna geboren, dus we hopen nu op hetzelfde resultaat 🍀🤞🏻
één maand geleden
Reactie op shaunivg
Wat spannend, hopelijk zet het maandag door! Ik aanstaande donderdag stripp ...
Ik hoop het ook!! Spannend, hopelijk doet het ook wat bij jou!
één maand geleden
Hier ook 40+1 vandaag. Ik bounce wel dagelijks op de yogabal en probeer verder wel te blijven bewegen zoals wandelen en de deur uitgaan, maar verder geen tips en tricks!
Heb wel de hele dag al een behoorlijke druk/zwaar gevoel op mijn onderbuik en schaamstreek die continu aanwezig is en een gespannen harde buik die ook aanhoudt. Iemand die dit misschien herkent?
één maand geleden
Reactie op ComtesseC
Hey maar die ontsluiting die je in de tussentijd kreeg, heb je daar wat van ...
Ik heb wat lichte voorweeën gehad de avond er voor, maar verder niet echt wat gemerkt. Strippen heeft bij ons i.i.g. het gewenste effect gehad! Vannacht om 2:17 is onze zoon geboren met 41+2 💃🥳