364 Reacties

één maand geleden

Reactie op 90sgirl

Hier vandaag 40+3.. mag van mij wel komen
Hoeveelste kindje?

één maand geleden

Reactie op ComtesseC

Dit hoor je best vaak als de bevalling bijna begint! Het zal maar voor kort ...
Jammer genoeg erg afgezakt nu weer wat last maar niet zoals het moet eigenlijk.. nu in het ziekenhuis voor ctg omdat ik de kleine dame vrij weinig gevoeld heb..

één maand geleden

Meiden ik heb net ontbeten en moest daarna meteen overgeven. Behalve zeer lichte menstruatie achtige krampen (die ik al een week heb), voel ik verder niks. Is overgeven een teken ookal zijn de weeën nog niet begonnen? Ik durf nergens op te hopen, maar stiekem...

één maand geleden

Net weer gestript (afgelopen woensdag was eerste keer had toen 1cm en ben de dag erna mijn slijmprop verloren) nu had ik bijna 2 cm, strippen ging makkelijker. We gaan weer duimen dat het wat gaat doen 🤞🏽🤞🏽

één maand geleden

Meiden ik heb net ontbeten en moest daarna meteen overgeven. Behalve zeer l ...
Het kan best hoor, veel vrouwen voelen zich misselijk net voor de bevalling. Maar ja zoals met alles: 😅 kan ook net zo goed weer eens niet zijn…

één maand geleden

Reactie op shaunivg

Hoeveelste kindje?
De 1e 😊

één maand geleden

Inmiddels 40+6, net gestript. Al drie dagen op rij in de nacht braken, diarree en harde buiken. Tweede kindje

één maand geleden

Vandaag 41 weken zwanger en in het ziekenhuis geweest voor controle. Goede ctg, goede echo. Inwendig onderzoek gedaan en de verloskundige gaf aan dat ze er goed bij kon om te strippen, dus dat hebben we gedaan. Ik ben zooo benieuwd of het iets in gang gaat zetten!!

één maand geleden

Reactie op ComtesseC

Het kan best hoor, veel vrouwen voelen zich misselijk net voor de bevalling ...
Nou, niks hoor. Morgen word ik gestript en kreeg net een mail van het zkh dat ik om 2u terecht kan voor intake om evt in te leiden. Nu nog even bedenken hoe ik daar ga komen nadat ik gestript ben.

één maand geleden

Vandaag zojuist uur geleden weer slijmprop verloren met wat licht roze bloed. Heb nu lichte weeën. Hopelijk zet dit door tot bevallen ‘s nachts. Ben nu 40+3

één maand geleden

Reactie op Emm93

Hier ook 40+1 vandaag. Ik bounce wel dagelijks op de yogabal en probeer ver ...
yesss... hier hetzelfde🥺 soms ook pijnlijke steken van onderen

één maand geleden

Reactie op Mzahhhhh

Vandaag zojuist uur geleden weer slijmprop verloren met wat licht roze bloe ...
Hoe gaat het?? Sinds 23 uur heb ik dit ook. Krampen nog zonder regelmaat, wel bloederig slijm. Ben benieuwd of het doorzet.

één maand geleden

Hier 40.2 wk van tweede kindje. Wachten duurt zo lang! Eerste bevalling ingeleid bij 41.0 met ballon en pas bevallen met 41.3. Wil zó graag dat het dit x spontaan begint, maar alles is nog rustig helaas 😞 Vandaag strippen in ZH en gesprek voor eventueel opnieuw inleiden. Hopelijk lukt het strippen en mag ik ervaren hoe een natuurlijke bevalling gaat. Fingers crossed!

één maand geleden

40+1 vandaag en nog niks geen tekenen dat hij wil komen... Vandaag verjaardag van mijn man en zijn tweelingzus, zou een mooi cadeau zijn, morgen afspraak bij de vk en gaan ze vragen om inwendig onderzoek gaven ze al aan, twijfel of ik dat wil ... Ben bang dat ik zenuwachtiger word als ik weet dat er al wat gebeurd of teleurgesteld als er nog niks is gebeurd. Tot nu toe nog vrij rustig onder alles ondanks dat ik wel benieuwd ben naar de kleine en hoe alles zal gaan verlopen 😇

één maand geleden

Reactie op ComtesseC

Hoe gaat het?? Sinds 23 uur heb ik dit ook. Krampen nog zonder regelmaat, w ...
Nou m’n vliezen braken om 4 uur snachts. Toen kwamen m’n weeen regelmatig om de 4,5 minuten. Heb verloskunde gebeld zij ging het hartje meten. Bleek dat het te laag zat. Ben met spoed in zkh beland ivm keizersnede. Nu aan ctg te liggen is z’n hartslag weer normaal. Dus ziekenhuis neemt over. Heb gewoon nog weeen om de 3,4 minuten. Wish me luck

één maand geleden

Kan me vanaf vandaag ook hier aansluiten, 40+1 vandaag! Zaterdag op zondagnacht de hele nacht weeën en zodra de ochtend begon verdwenen ze weer 😅

één maand geleden

Vandaag 40+4. Wanneer kom je nou? 😭 Ik ben het écht zat. Maarja.. eind deze week afspraak staan om te strippen.

één maand geleden

eindelijk is ze er dan!!!! 40+5🥰

één maand geleden

Vandaag 40+4. Wanneer kom je nou? 😭 Ik ben het écht zat. Maarja.. eind dez ...
Same here! Maar het kan nu echt niet heel lang meer duren. We weten in ieder geval zeker dat de datum elke dag weer een stuk dichterbij is gekomen 😆 Ik denk wel dat ik toch ook maar overstag ga om te strippen deze week (als het kan).

één maand geleden

Reactie op Hibiscus

Same here! Maar het kan nu echt niet heel lang meer duren. We weten in iede ...
Ja dat is zeker waar, maar alsnog lijken deze laatste dagen eeeeindeloos te duren, zo stom 🥹😂. Ik wil wel gestript worden maar liever niet ingeleid.. ben benieuwd!