364 Reacties
één maand geleden
Reactie op dilara62
Vandaag 40+3…. Ze mag van mij echt komen. Heb nog geen slijmprop verloren o ...
Hier hetzelfde
één maand geleden
Reactie op dilara62
Vandaag 40+3…. Ze mag van mij echt komen. Heb nog geen slijmprop verloren o ...
Hier 40+4 ook nergens last van.
Geen krampjes
Geen slijmprop alleen wat harde buiken maar die heb ik al weken, loop elke dag een kilometertje of 5 maar het wil niet opschieten🥲 woensdag eerste strip poging
één maand geleden
Reactie op KimberleyV98
Hier 40+4 ook nergens last van.
Geen krampjes
Geen slijmprop alleen wat ha ...
Pff jaa ik ook alleen maar harde buiken. Inderdaad veel lopen doe ik ook. Aanstaande donderdag eerste strip poging en vandaag word ik gebeld door de ziekenhuis voor een intake inleiden na 41 weken. Hoop dat ze zich daarvoor al meld😅
één maand geleden
Hier ook op het wachtbankje! Nog geen ontsluiting dus strippen zou nu ook nog niet kunnen, hopelijk vrijdag wel
één maand geleden
Bah hele nacht niet geslapen: afzien door rugpijn en regelmatige krampen (ook echt als een golf). Verloskundige kwam voor een check en gewoon totaal niks veranderd. 1 cm ontsluiting that’s it. Baarmoeder lag nog super ver naar achteren 😢 Ik dacht echt dat ik nu al een baby in mijn armen zou hebben.
één maand geleden
Reactie op Loesje678
Vandaag 40+2, krijg morgenmiddag een ballonnetje en verwachting is dat de b ...
Is er een reden dat je voor de 41 weken ingeleid wordt?
één maand geleden
Ik ben 3u geleden gestript en heb nu best wel pijnlijke krampen. Er zit alleen geen regelmaat in geloof ik. Verloskundige had gezegd dat het kon rommelen zonder dat er iets zou gebeuren. Is dat dit? Of mag ik nu eindelijk hoop hebben dat er iets gebeurt?
één maand geleden
Reactie op Loesje678
Bij mijn vorige bevalling ingeleid (41 wk). Ballon plaatsen ze meestal s avonds. Ik heb de hele nacht niet geslapen destijds door start hevige krampen. Volgende dag ballon er nog niet uit, dus weer naar huis en opnieuw niet/ amper geslapen. Dag erna heeft het zh de ballon er maar uitgetrokken (nog steeds niet voldoende ontsluiting) en heb toen medicatie gekregen. Op de 3e dag pas bevallen.
Niet zo'n hele fijne ervaring voor mij met inleiden dus, maar ik lees en hoor ook vaak dat het wel super goed en snel gaat.
Zet m op!
één maand geleden
Reactie op Loesje678
Mijn baarmoedermond is net zo ver als de jouwe. Wel al wat verstreken/zacht en 1cm ontsluiting.
Gynaecoloog gaf net aan dat dat een goede start is voor een ballonnetje. Als het nog helemaal dicht zit duurt het vaak veel langer en kan er ook medicatie nodig zijn. Ze gaan meestal uit van +-72 uur na ballon in zo'n geval.
één maand geleden
Ik ben 3u geleden gestript en heb nu best wel pijnlijke krampen. Er zit all ...
Valt nog weinig over te zeggen, maar kan zeker! Bij m’n dochter was dat de start van een nacht van (voor)weeen en de volgende avond is ze geboren!
één maand geleden
Nu 41+1. Donderdag gestript en zaterdag gestript. Wel bloedverlies en krampen gehad. Die krampen bleven uren lang aanhouden, maar zette niet door. Ik word er inmiddels een beetje moedeloos van. Heb al weken oefenweeën en iedere keer gebeurd er niets. Gisteren wel ook de slijmprop verloren en verlies nu nog steeds iedere keer delen. Morgen een afspraak in het ziekenhuis om te kijken wat ze kunnen doen, eventueel ballonnetje of aan de weeënopwekkers. Had zaterdag al wel 1.5 cm uitsluiting. M’n lichaam takelt alleen helemaal af de afgelopen week, m’n weerstand verslechterd, ik ben grieperig en begin op deze manier steeds meer tegen de bevalling op te zien. Had gehoopt dat het op de natuurlijke manier zou gaan… moet ook al aan een antibiotica infuus vanwege streptokokken bacterie. Iemand hier ook ervaring mee?
één maand geleden
Reactie op ComtesseC
Woww heel veel succes!!
Jaa nou het ging toch weer goed rond 8 uur had ik 6cm. En het hartje ging goed. M’n verloskunde zou het weer overnemen. 09:30 douche ingestapt. Kreeg harde persdrsng. Ben toen weer naar bed gerend en met twee weeen ben ik staand naast het bevallen van m’n zoontje. Ik had 6cm tot 10cm gelijk snelle ontsluiting binnen een uur. En direct toen ik uit bed al stapte had ik persdrang. Het was een super bevalling