364 Reacties

één maand geleden

Vinden jullie strippen pijn doen? Ik heb gezegd dat ik het liever niet wil maar nu twijfel ik ineens

één maand geleden

Reactie op wondertje_1989

Vinden jullie strippen pijn doen? Ik heb gezegd dat ik het liever niet wil ...
Pijn vind ik het niet doen. Daarvoor zou ik het zeker niet laten maar is ook voor iedereen verschillend

één maand geleden

41.1 vanmorgen gestript, nu wat lichte krampen. Hopen dat het doorzet. Anders morgenochtend melden voor inleiding. 🤞🏻

één maand geleden

Reactie op wondertje_1989

Vinden jullie strippen pijn doen? Ik heb gezegd dat ik het liever niet wil ...
Verschilt, ik heb nu 3x laten doen. 1st keer was niet prettig, 2e keer was echt prima, 3e keer deed pijn. Ligt er ook aan wie het doet (had 3 verschillende😂) maar ik denk maar zo, je moet nog bevallen he dat doet pas pijn 😁

één maand geleden

41 weken aangetikt vandaag.. 😮‍💨
Hier ook 41 weken vandaag. Hebben ze al met je gesproken of je wilt inleiden of wilt afwachten? Ik krijg vandaag een ballonnetje ivm een verhoogde bloeddruk. Hopelijk neemt het lichaam het daarna zelf over en anders leiden ze me in.

één maand geleden

Reactie op SandyJR

Verschilt, ik heb nu 3x laten doen. 1st keer was niet prettig, 2e keer was ...
Makes sense 😂 hahhah Maar tijdens de bevalling zat ik echt in een roes dus herinner mijzelf zo weinig ervan. Lijkt me gewoon heel onprettig dat gewoel van binnen

één maand geleden

Hier net gestript. Baarmoedermond was netjest verstreken. Had er helemaal geen last van gelukkig, voelde het echt amper. Nu lekker menstruatie achtige krampen, hopelijk gaat dat nog doorzetten

één maand geleden

Reactie op lau1995

40+3 vandaag en totaal geen voortekens dat er iets gaat gebeuren.. Gaan ju ...
Ik was wel tot het einde af en toe de deur uit. Maar dan meer gewoon even met de auto naar mijn ouders ofzo. Niet echt activiteiten.

één maand geleden

Net geprobeerd om te strippen voor het eerst. Niet gelukt heb geen ontsluiting🥲 wel was mijn baarmoederbond verstreken. Morgen krijg ik een ballon en zaterdag ochtend inleiden. Vandaag 40+6

één maand geleden

Nou ik was gisteren dus gestript en dat heeft doorgezet! Vandaag is Lucas geboren om 09:06 uur met precies 41 weken 😁 Ik vond de bevalling echt wel vlot gaan en het stuk tussen 3-4 cm tot volledige ontsluiting iets te snel: binnen een uur, wat zowel ik als vk niet hadden verwacht. Mentaal was ik daar dus nog helemaal niet, maar het is (met veel pijn en wat moeite haha) gelukt en het is een thuisbevalling geworden zoals ik gehoopt had.

één maand geleden

Reactie op Hibiscus

Nou ik was gisteren dus gestript en dat heeft doorgezet! Vandaag is Lucas g ...
Wat super gefeliciteerd!! Lekker genieten samen 🩵

één maand geleden

Reactie op Hibiscus

Gefeliciteerd! Wat merkte je na het strippen? Hier 2 uur geleden gestript en heb nu wel pijnlijke harde buiken, maar voor de rest nog niks

één maand geleden

Reactie op Hibiscus

Oh wauw wat een mooi resultaat! Gefeliciteerd!

één maand geleden

Ik ben vanmorgen gestript. Hele ochtend zeurende pijn en begin van de middag begon het regelmatiger terug te komen. Ben 3 uur na het strippen ook mijn slijmprop verloren. Nu al 4 uur lang weeën en momenteel echt pijnlijke rugweeën. Ze duren alleen maar gemiddeld 45/50 seconden en komen gemiddeld elke 2,5 tot 8 minuten. Hoop zo dat dit doorzet!

één maand geleden

Reactie op kleinekleine

Ik ben vanmorgen gestript. Hele ochtend zeurende pijn en begin van de midda ...
Had vanmorgen trouwens 2/2,5 cm ontsluiting en baarmoedermond was voor 2/3e verstreken.

één maand geleden

Reactie op Hibiscus

Gefeliciteerd! ❤️

één maand geleden

Reactie op kleinekleine

Ik ben vanmorgen gestript. Hele ochtend zeurende pijn en begin van de midda ...
Spannend! Succes!!!

één maand geleden

Reactie op Robsa

Gefeliciteerd! Wat merkte je na het strippen? Hier 2 uur geleden gestript e ...
Eerst niet zoveel behalve harde buiken inderdaad. In de avond begon het wel echt te rommelen en begon het op te vallen dat er echt een patroon in zat. Dat was om 19:15, maar soms gedurende de avond leek het wat stil te vallen. Rond kwart over 12 weer even opgelet wat het deed en toen was de frequentie toegenomen. Soort van geslapen en rond half 4 begon het echte werk eigenlijk.

één maand geleden

Hier ook vandaag gestript, vooralsnog weinig effect behalve heel af en toe een harde buik. Hopelijk levert het wat op! En ook voor de anderen die gestript zijn!

één maand geleden

Ben ik de enige die het gevoel heeft dat de baby niet meer komt… ik ben 40+4, twee keer zeer pijnlijk gestript en niet geholpen…