364 Reacties
één maand geleden
Vinden jullie strippen pijn doen? Ik heb gezegd dat ik het liever niet wil maar nu twijfel ik ineens
één maand geleden
Reactie op wondertje_1989
Vinden jullie strippen pijn doen? Ik heb gezegd dat ik het liever niet wil ...
Verschilt, ik heb nu 3x laten doen. 1st keer was niet prettig, 2e keer was echt prima, 3e keer deed pijn.
Ligt er ook aan wie het doet (had 3 verschillende😂) maar ik denk maar zo, je moet nog bevallen he dat doet pas pijn 😁
één maand geleden
Reactie op SandyJR
Verschilt, ik heb nu 3x laten doen. 1st keer was niet prettig, 2e keer was ...
Makes sense 😂 hahhah
Maar tijdens de bevalling zat ik echt in een roes dus herinner mijzelf zo weinig ervan. Lijkt me gewoon heel onprettig dat gewoel van binnen
één maand geleden
Nou ik was gisteren dus gestript en dat heeft doorgezet! Vandaag is Lucas geboren om 09:06 uur met precies 41 weken 😁 Ik vond de bevalling echt wel vlot gaan en het stuk tussen 3-4 cm tot volledige ontsluiting iets te snel: binnen een uur, wat zowel ik als vk niet hadden verwacht. Mentaal was ik daar dus nog helemaal niet, maar het is (met veel pijn en wat moeite haha) gelukt en het is een thuisbevalling geworden zoals ik gehoopt had.
één maand geleden
Reactie op Hibiscus
Nou ik was gisteren dus gestript en dat heeft doorgezet! Vandaag is Lucas g ...
Wat super gefeliciteerd!! Lekker genieten samen 🩵
één maand geleden
Reactie op Hibiscus
Nou ik was gisteren dus gestript en dat heeft doorgezet! Vandaag is Lucas g ...
Oh wauw wat een mooi resultaat! Gefeliciteerd!
één maand geleden
Ik ben vanmorgen gestript. Hele ochtend zeurende pijn en begin van de middag begon het regelmatiger terug te komen. Ben 3 uur na het strippen ook mijn slijmprop verloren. Nu al 4 uur lang weeën en momenteel echt pijnlijke rugweeën. Ze duren alleen maar gemiddeld 45/50 seconden en komen gemiddeld elke 2,5 tot 8 minuten. Hoop zo dat dit doorzet!
één maand geleden
Reactie op kleinekleine
Ik ben vanmorgen gestript. Hele ochtend zeurende pijn en begin van de midda ...
Had vanmorgen trouwens 2/2,5 cm ontsluiting en baarmoedermond was voor 2/3e verstreken.
één maand geleden
Reactie op kleinekleine
Ik ben vanmorgen gestript. Hele ochtend zeurende pijn en begin van de midda ...
Spannend! Succes!!!
één maand geleden
Reactie op Robsa
Gefeliciteerd! Wat merkte je na het strippen? Hier 2 uur geleden gestript e ...
Eerst niet zoveel behalve harde buiken inderdaad. In de avond begon het wel echt te rommelen en begon het op te vallen dat er echt een patroon in zat. Dat was om 19:15, maar soms gedurende de avond leek het wat stil te vallen. Rond kwart over 12 weer even opgelet wat het deed en toen was de frequentie toegenomen. Soort van geslapen en rond half 4 begon het echte werk eigenlijk.
één maand geleden
Hier ook vandaag gestript, vooralsnog weinig effect behalve heel af en toe een harde buik. Hopelijk levert het wat op! En ook voor de anderen die gestript zijn!