10 Reacties

één maand geleden

Gebruik je d'r prematuur speen?

één maand geleden

Ik gebruik ook dr brown fles met brede speen omdat ik borstvoeding geef. We hebben een prematuur speen op de fles. In de fles zit zo een groen ding zodat de baby geen lucht mee drinkt. Prematuur speen is 0 kleur roze. Je kan het altijd proberen😉

één maand geleden

Hoi hoi! Mijn zoontje (4 weken) had dit ook! We zijn van de 1 speen naar de P (prematuur) gegaan. Toen dronk ie NIKS meer. Nu heb je ook een speen die er tussenin zit! De Dr. Brown’s New Born/Transition Speen Standaardfles!! Hier doet hij t heel goed in. Deze zit tussen de prematuur & 1 in! ❤️❤️ Succes!

één maand geleden

Mijn zoontje is ook 2 weken en wij gebruiken ook de dr browns fles (brede hals), hij drinkt uit speen 1, hij laat maar af en toe een beetje lopen tijdens het drinken.. Maar misschien is het inderdaad voor je dochter prettig om de prematuur speen te gebruiken als je die nog niet gebruikt..😊

één maand geleden

Reactie op RobinB122

Gebruik je d'r prematuur speen?
Nee, de fase 1 speen zit er nu op de fles

één maand geleden

Reactie op madelonhhh

Hoi hoi! Mijn zoontje (4 weken) had dit ook! We zijn van de 1 speen naar ...
Oh, bedankt voor de tip! 🥰

één maand geleden

U

één maand geleden

Therapeutisch voeden in zijligging zou ook nog kunnen helpen https://www.naviva.nl/antwoord-en-advies/flesvoeding/therapeutisch-voeden/

één maand geleden

De prematuur of transition speen! Wij hebben dit ook met de fase 1 speen

één maand geleden

Ik heb vandaag de prematuur speen en de fles met smalle hals gekocht.. Het probleem is opgelost! Iedereen bedankt voor de tip 🥰