8 Reacties

één maand geleden

Hier slaapt hij overdag in zijn box in de kinderwagen bak. Snachts deden we eerst in het wiegje, naast mij. Inmiddels in z'n wiegje in zijn eigen kamertje. Hij vind het allemaal prima, en ik slaap wat beter. Ik word nu niet meer wakker van elk geluidje maar alleen als hij begint te kreunen en steunen voor ,n voeding.

één maand geleden

Overdag slaapt ze waar ik/wij zijn. In de box, wandelwagen of als ik zelf ook een middagslaapje wil doen naast mij in de co-sleeper. En als wij naar bed gaan ‘s avonds slaapt ze ook naast ons. Bij ons eerste kindje merkte we op een gegeven moment dat slapen overdag in de woonkamer lastiger werd. We hebben hem toen overdag boven neergelegd en dat ging toen weer veel beter.

één maand geleden

Bij ons slaapt hij overdag op de bank in een babynestje of in de box. En snachts bij ons in de kamer in een ledikantje

één maand geleden

Onze tweeling is nu 2 weken oud (geboren met 37 weken). 's Nachts slapen ze in de co-sleeper en overdag samen in de box. Hierbij liggen ze allebei in een omslagdoek en onder een dubbelgeslagen ledikantdeken.

één maand geleden

Hier heeft de eerste best lang lekker beneden geslapen en s’avonds in de co sleeper bij ons. Op een gegeven moment voelde we aan dat ze een dutje op haar eigen kamer fijner vond. Wanneer precies geen idee maar denk dat we het dan wel over maanden hebben. Tot 7 maanden s’nachts nog wel lekker bij ons.

één maand geleden

Hier slaapt onze zoon 's nachts bij ons op de kamer in de co-sleeper. Overdag in de box beneden.

één maand geleden

mijn zoon slaapt overdag in de wandelwagen. en nacht in de co sleeper bij ons op de kamer.

één maand geleden

Overdag in de box beneden ‘s nachts in de cosleeper