13 Reacties
4 dagen geleden
Overdag valt hij vaak bij mij in slaap en daarna leg ik hem over in de box
4 dagen geleden
Mijn kleine jonge man slaapt bijna overal🙈 zowel in bed als bij mij of in de box en dat is nu een week zo bezig omdat hij zelf maar een uurtje slaapt elke keer omdat die veel last heeft van buikkrampen en door de krampen slaapt die meer bij mij dan in bed of de box want zodra ik hem in een andere houding leg is die overstuur😪
4 dagen geleden
Hier een dame die enkel op ons slaapt voorlopig en ‘s avonds 1 blokje kan slapen in de cosleeper… ze is nu 5 weken. Ik geniet er ook wel van om ze dicht bij mij te hebben (al is het soms ook wel lastig)…
Onze oudste dochter van intussen 2 jaar wou tot haar 6 maand enkel op ons slapen. In de crèche heeft ze direct flink in haar bedje geslapen zonder problemen. En vanaf 8 maand ook thuis de klik gemaakt en wou ze plots nooit meer op ons slapen (tenzij ze goed ziek was). Dus weet dat dit ook maar voor korte tijd lukt… geniet van die slaap momentjes op jou want voor je het weet doen ze dat niet meer 🥹
4 dagen geleden
Ooohh... mijn dametje van 4 weekjes slaapt lekker bij mij op de arm, in de box heel af en toe want meestal komt ze niet in slaap.. Of in de co-sleeper..(zolang dat ik naast haar lig in bed)
4 dagen geleden
Is absoluut niet erg! Ons is verteld dat de eerste maanden van een baby ze niet verwend kunnen worden. Onze dochter slaapt overdag vooral opj ons. Snachts slaapt ze goed in de cosleeper.
4 dagen geleden
Overdag slaapt mijn dochter van 4 weken voornamelijk in de box. Maar als ze het nodig vind (bijv. door krampjes) slaapt ze ook bij mij op schoot. Zelf vind ik het ook heerlijk, is mijn 3e kind en ze worden heel snel groot. Ik probeer te genieten van elk moment met haar. Ik geloof niet in dat gewenning in de eerste 6 maanden.
4 dagen geleden
Mijn zoon is nu 6 weken en overdag slaapt hij in zijn babynestje die ik in de box heb liggen en af en toe bij mij op de arm en ‘s nachts slaapt hij in zijn ledikant op de babykamer. Hij valt regelmatig bij mij op de arm in slaap maar heb nou niet het idee dat hij daardoor niet meer wil slapen in zijn ledikant of de box, ik zou lekker doen wat voor jou goed voelt, ze zijn maar zo kort zo klein en als ze ouder worden willen ze meestal niet meer zo lekker bij je slapen 🥰
4 dagen geleden
Hier valt hij vaak bij mij in slaap, dit is trouwens ook volkomen normaal, en zelfs erg goed! Lees maar eens over 'het vierde trimester '. Hier leg ik hem overdag vaak in de box weg, soms ook in zn wiegje boven, maar eigenlijk alleen wanneer het beneden heel druk is.
3 dagen geleden
Mijn zoon is nu 2,5 week en slaapt overdag vaak in box of kinderwagen.
Savonds eigenlijk altijd op mijn man of op mij! Hij heeft dan enorme behoefte aan knuffels/ huidhonger!