90 Reacties

3 dagen geleden

Etenstijd🍼

3 dagen geleden

Reactie op Pientje87

Etenstijd🍼
lekker

3 dagen geleden

Lekker aan het kolven terwijl mijn vriend de kleine een fles geeft

3 dagen geleden

Voeding nummer 3 deze nacht, hopelijk laat ze er hierna wel weer wat langer tussen

3 dagen geleden

Reactie op plantje90

Lekker aan het kolven terwijl mijn vriend de kleine een fles geeft
goed verdeeld

3 dagen geleden

Fles aan het geven. Hopelijk slaapt ze zometeen nog lekker 4 uurtjes in haar bedje.

3 dagen geleden

Aan de CTG na langdurig gebroken vliezen, straks inleiden

3 dagen geleden

Voeden, nadat mevrouw niet voor half 1 ging slapen. Vermoeiende nacht nummer 2. Hoop dat ze zo nog even slaapt.

3 dagen geleden

Fles aan het geven 🥰

3 dagen geleden

Slapeloosheid 😩

3 dagen geleden

Aan het voeden en hopen dat de peuter een beetje uit slaapt zo met het verzetten van de klok🤞

3 dagen geleden

Wachten op weeën 🤣 zonder gekkigheid had gewoon dorst en kan nu niet slapen

3 dagen geleden

Borstvoeding nummer 3 deze nacht.. 😮‍💨

3 dagen geleden

Reactie op Laura4321

Borstvoeding nummer 3 deze nacht.. 😮‍💨
Pfff hier ook.. ik wil slaaapen 😴

3 dagen geleden

Aan het voeden nadat mijn vriend tijdens de vorige voeding voor het eerst een flesje afgekolfde melk heeft gegeven. Hierdoor heb ik bijna 6 uur aan 1 stuk kunnen slapen 🙌

3 dagen geleden

Misschien maar 1 uurtje geslapen omdat de baby zo onrustig is

3 dagen geleden

Sinds 4:45 wakker, peuter snapt de wintertijd niet (logisch, wel balen voor ons)

3 dagen geleden

Net een voeding gegeven en nu wachten tot ik de baby kan wegleggen. En hopen dat de peuter nog even wil doorslapen zodat we niet te vroeg de dag hoeven te beginnen

3 dagen geleden

Gisteravond bevallen. 1uur thuis gekomen en nog strak van de adrenaline 😅 ik kan niet slapen. 😴

2 dagen geleden

05:15 uur Tijdens het voeden van de baby ineens weer persdrang zitten wegpuffen!! Heel snel naar toilet voor de eerste (!!) grote boodschap sinds de bevalling vijf dagen geleden!!