277 Reacties

één maand geleden

Etenstijd🍼

één maand geleden

Reactie op Pientje87

Etenstijd🍼
lekker

één maand geleden

Lekker aan het kolven terwijl mijn vriend de kleine een fles geeft

één maand geleden

Voeding nummer 3 deze nacht, hopelijk laat ze er hierna wel weer wat langer tussen

één maand geleden

Reactie op plantje90

Lekker aan het kolven terwijl mijn vriend de kleine een fles geeft
goed verdeeld

één maand geleden

Fles aan het geven. Hopelijk slaapt ze zometeen nog lekker 4 uurtjes in haar bedje.

één maand geleden

Aan de CTG na langdurig gebroken vliezen, straks inleiden

één maand geleden

Voeden, nadat mevrouw niet voor half 1 ging slapen. Vermoeiende nacht nummer 2. Hoop dat ze zo nog even slaapt.

één maand geleden

Fles aan het geven 🥰

één maand geleden

Slapeloosheid 😩

één maand geleden

Aan het voeden en hopen dat de peuter een beetje uit slaapt zo met het verzetten van de klok🤞

één maand geleden

Wachten op weeën 🤣 zonder gekkigheid had gewoon dorst en kan nu niet slapen

één maand geleden

Borstvoeding nummer 3 deze nacht.. 😮‍💨

één maand geleden

Reactie op Laura4321

Borstvoeding nummer 3 deze nacht.. 😮‍💨
Pfff hier ook.. ik wil slaaapen 😴

één maand geleden

Aan het voeden nadat mijn vriend tijdens de vorige voeding voor het eerst een flesje afgekolfde melk heeft gegeven. Hierdoor heb ik bijna 6 uur aan 1 stuk kunnen slapen 🙌

één maand geleden

Misschien maar 1 uurtje geslapen omdat de baby zo onrustig is

één maand geleden

Sinds 4:45 wakker, peuter snapt de wintertijd niet (logisch, wel balen voor ons)

één maand geleden

Net een voeding gegeven en nu wachten tot ik de baby kan wegleggen. En hopen dat de peuter nog even wil doorslapen zodat we niet te vroeg de dag hoeven te beginnen

één maand geleden

Gisteravond bevallen. 1uur thuis gekomen en nog strak van de adrenaline 😅 ik kan niet slapen. 😴

25 dagen geleden

05:15 uur Tijdens het voeden van de baby ineens weer persdrang zitten wegpuffen!! Heel snel naar toilet voor de eerste (!!) grote boodschap sinds de bevalling vijf dagen geleden!!