90 Reacties
één dag geleden
Voeden. Deze dame heeft geslapen vanaf 21:30 tot nu en dan heb ik haar nog wakker gemaakt.
één dag geleden
Reactie op steffy2811
Voeden. Deze dame heeft geslapen vanaf 21:30 tot nu en dan heb ik haar nog ...
Tijd was alleen te lang ertussen. Nu is ze dus overstuur omdat aanhappen teveel moeite kost. Dus maar gekolfd en uit de fles gegeven. Nu is ze klaarwakker
één dag geleden
Reactie op steffy2811
Tijd was alleen te lang ertussen. Nu is ze dus overstuur omdat aanhappen te ...
Je zou ook kunnen proberen alleen de grootste druk eraf te kolven. Ik heb een handkolf langs mijn bed staan en zodra ze wakker wordt pomp ik een paar keer een dan staat het zo een stuk minder strak en kan ze rustig aanhappen en dan komt de melk ook niet zo snel maar kan ze rustig drinken
één dag geleden
Reactie op Nover
Je zou ook kunnen proberen alleen de grootste druk eraf te kolven. Ik heb e ...
Ze heeft het geduld niet om de moeite te doen om er aan de borst dan wat uit te krijgen. Dat kost meer moeite dan de fles. Dan wordt ze zo gulzig/ongeduldig en dan gaat ze echt krijsen. Omdat het niet snel genoeg gaat volgens mevrouw😅
13 uur geleden
Reactie op lvo1821
40+3 en wakker geworden van hele erge pijn in m’n onderrug. Ook ineens een ...
Dit plaatste ik 23 uur geleden. Nu ben ik wakker omdat ik helemaal verliefd naar mijn slapende dochtertje Lou aan het kijken ben 🩷 We zijn nog een nachtje in het ziekenhuis omdat ik 1,4 liter bloed verloren ben en onder narcose op de O.K. gehecht moest worden (3b ruptuur). Maar die kleine maakt echt alles goed 💕
12 uur geleden
Zoon vandaag geboren. Iedereen ligt lekker te slapen behalve ik want ik hoest de longen uit mijn lijf. (Auw!! Hechtingen ..😅)
12 uur geleden
Reactie op wondertje_1989
Zoon vandaag geboren. Iedereen ligt lekker te slapen behalve ik want ik hoe ...
Gefeli💙
12 uur geleden
Reactie op lvo1821
Dit plaatste ik 23 uur geleden. Nu ben ik wakker omdat ik helemaal verliefd ...
Sterkte met het herstel en gefeliciteerd met je dochter 🩷