90 Reacties
14 uur geleden
Dochter lief ging vroeg slapen gisteravond dus geen voeding rond 00:00 gehad. Nu dus kolven en even zien of ze zich zo zelf meld
14 uur geleden
Reactie op JustBeYou
Voeden.. meneer drinkt steeds zijn fles niet leeg en komt daarom nu om de 2 ...
Ooo irritant he, hier ook. Zij drinkt zooo onregelmatig. Overdag soms 120 en 's nachts komt ze niet verder dan 50. Hele trukendoos open om haar iets van wakker te houden, maar ze hoeft echt niet meer en gaat spugen als ik meer geef
14 uur geleden
Omdat we morgen voor het eerst op pad gaan en een uur in de auto heen, maar ook weer een uur terug moeten. Hoe ga ik dat doen met borstvoeding geven? We zijn denk van 9 tot 3 weg, dus kan moeilijk al die voedingen gaan kolven 😅 en op straat borstvoeding geven lijkt me ook zo wat.. ik vind het maar gedoe! En hoe kunnen we ooit eens uit eten? Ze komt eind middag begin avond vaak drie keer voor de voeding 🤷🏼♀️
14 uur geleden
Omdat ze morgen ochtend eindelijk mijn vliezen gaan breken en de bevalling dan echt gaat beginnen 🙃
We zijn nu nog een nachtje thuis slapen om morgen goed uitgerust te zijn. Maar serieus, hoe moet je slapen als er zo iets spannends eindelijk gaat gebeuren???
13 uur geleden
Reactie op Steentje133
Omdat ze morgen ochtend eindelijk mijn vliezen gaan breken en de bevalling ...
Gaat allemaal goedkomen. Heel veel succes!
Hier nu weer de fles aan het geven 😊
10 uur geleden
Reactie op Steentje133
Omdat ze morgen ochtend eindelijk mijn vliezen gaan breken en de bevalling ...
Begrijp je helemaal! Dan slaap je dus heel slecht alsnog. Heel veel succes vandaag!