6 Reacties

één maand geleden

O dat is al heel lang. Ze kan na een paar dagen al zonder mutsje. Als je twijfelt kan je temperaturen. Maar met 17 dagen moeten ze zichzelf goed warm kunnen houden. Alleen buiten zou ik nog een mutsje doen.

één maand geleden

Wij doen alleen buiten nog een mutsje, hij was nog geen week oud toen hij in huis al zonder mutsje kon, maar wij hebben vloerverwarming en een constante temperatuur van 22 graden in huis

één maand geleden

Na de kraamweek hadden wij overdag geen mutsje meer op, eigenlijk alleen buiten nog maar

één maand geleden

Als ze zelf thuis hun temperatuur al goed kunnen houden is het inprincipe niet meer nodig. Buiten doen wij wel een mutsje op nog.

één maand geleden

Wij hebben een kindje wat erg licht is en moeite had met haar temperatuur op peil te houden. Rond de eerste 8 dagen dag en nacht meestal het mutsje op gehad. Daarna overdag afgelaten en toen ze ging wiebelen in bed en het mutsje vaak uit was gehusseld, heb ik het afgelaten. Kruik had ik vannacht niet meer gedaan en vanochtend had ze een lekkere temperatuur van 37.0 graden 😊

één maand geleden

Wij nadat de kraamzorg weg ging, alleen nog naar buiten eigenlijk. Speelt ook wel mee dat ze op goede temperatuur is en dat ze echt niet van mutsjes houd (mede door vacuüm bevalling)