Gewoon even nieuwsgierig!
Mijn kleine man (16maanden) heeft een redelijk bosje haar(meer dan ik had op die leeftijd馃槀) maar het begint redelijk ongelijk te worden. Langere plukken hier en daar, alsof het geschoren is boven/voor zn oren, een lange stijle dunne "pony" tot bijna aan zn wenkbrouwen 馃槀 en alleen aan de achterkant een lief krullend matje in zn nek. Zelf knip ik altijd mn eigen haar, maar ik weet niet of ik dit bij hem al aandurf馃 dus ik zat te denken aan een bezoekje aan een kapper.
Zijn er al mamas die met de kleine naar de kapper zijn geweest? Was dit een kinder kapper? En hoe ging het? Wat gebruiken jullie om eventueel het haar te stijlen?
Dit boefje is vorige week gegaan naar de kapper van mijn partner. Het ging best goed en mocht op de schoot van mijn partner zitten. Enige wat ik vervelend vond is dat het erg uitliep en mijn zoontje het langzaam zat werd en ook naar bed moest. Dussss volgende keer plan ik het even anders馃檲馃檲
onze zoon nu al 2x geknipt. bij ons thuis, hij vind het maar niks, scheelt dat ik hem kan afleiden. doe met spuitbus en goedemorgen lotion van zwitsal. krullen komen mooi
Wat een knappe koppies allemaal!馃グ Is ook wel een hele happening voor die kleintjes om geknipt te worden lijkt mij! Prijs ligt er denk ik ook wel aan waar je heen gaat lijkt mij?! Binnenkort maar eens kijken ergens voor een afspraak.鈽猴笍
Ja wij hebben haar pony en bij haar oren laten knippen, verder willen we het natuurlijk zo veel mogelijk laten groeien dus even afwachten. Wij hebben onze vaste kapper gevraagd en die heeft het prima gedaan.
Wij zijn al 2x geweest. Gewoon bij een kapper die zelf een salon heeft en verder geen personeel, dus lekker rustig.
De eerste keer was wel veel schreeuwen en tranen. Dus toen zijn er maar een paar plukjes geknipt. We vonden een positieve ervaring belangrijker dan het kapsel.
En de tweede keer (2maand later) ging het supergoed, toen heeft ze echt goed kunnen knippen. Tondeuze wel even laten zien en horen maar dat wilde hij nu nog niet, dus gaan we volgende keer weer proberen.
Ons zoontje is toevallig dit weekend voor de derde keer geweest, eerste keer was met een half jaar, maar hadden we achteraf veel eerder moeten doen (nu ik de foto鈥檚 terugkijk).
Wij gaan naar een Kinderkapper. Hij vindt het best en zij is ervaren.
Met 10mnd is ze geweest, ging goed. Kapster wist wat ze deed! Het zat daarna in een bob, heel schattig. En ik ben vanplan om over een paar maanden weer te gaan. T groeit soms zo gek alle kanten op hahaha
Meneer hier gaat al enkele tijd om de 4/5 weken na de kapper馃槀
Ene keer gaat het goed ander keer wat minder maar de kapster weet precies hoe ze er mee om moet gaan, gewoon mijn eigen kapster.
Ik gebruik Taft gel gezien kinder spul allemaal niet werkt馃槄