5 Reacties
één maand geleden
Reactie op Pingumom
Is al slapend voeden een optie? :-)
Ik heb het wel geprobeerd, maar hij drinkt dan niet en smekt alleen een beetje. Ik kan het nog wel een paar keer proberen. Zouden alle baby's slapend moeten kunnen drinken?
één maand geleden
Ik lees me! Hier ook prematuren van 6 weken te vroeg, -6 dagen, en ik herken wat je zegt. Ze worden snachts om de 3,5 uur wakker en beginnen rond te happen zonder te huilen. Ik kan het vsak nog wat rekken met een speen want uiteindelijk zullen ze snachts langer tussen de flessen moeten laten. Ik weet ook niet of ik daar goed aan doe.
Ik geef toch vaak snel de fles zodat we allemaal hopelijk rustig verder kunnen slapen.
Eerst een schone luier in rustig wakker te worden en dan een voeding? Of juist een keer verschonen overslaan?
één maand geleden
Precies hetzelfde. We hebben beide geprobeerd maar het werkt voor ons wel beter om gelijk te reageren gezien het anders wel erg lang duurt inderdaad. Als ze niet genoeg wakker is dan is het luier verwisselen, broek uit, van kant verwisselen. Zijn 3 a 4 momenten om haar weer wakkerder te krijgen om vervolgens weer een paar minuten effectief te drinken. Zo blijft ze wel ook lekker slaperig dus wegleggen gaat dan ook perfect, ze slaapt rustig verder.
één maand geleden
Reactie op WinnieSnief
Ik heb het wel geprobeerd, maar hij drinkt dan niet en smekt alleen een bee ...
Hangt natuurlijk van kindje tot kindje af! De vorige twee keer werkte dit hier wel goed (al was het ook wat oefenen in het begin) en vond ik dat een hele handige oplossing :-) Benieuwd hoe dit baby'tje erover zal denken 😂