12 Reacties
één maand geleden
Reactie op Kaastosti
Hou je toevallig je zoontje tegen je aan als ie moet boeren oid? Dat telt ...
Volgens consultatiebureau geld dit niet zeiden ze hier. Maar ik heb hetzelfde.
één maand geleden
Reactie op steffy2811
Volgens consultatiebureau geld dit niet zeiden ze hier. Maar ik heb hetzel ...
Jawel joh, ze leren ook daardoor het hoofdje optillen
één maand geleden
Reactie op Happymealtje
Jawel joh, ze leren ook daardoor het hoofdje optillen
Ja dat vindt ik dus ook maar hun zeiden dat dat niet telt voor de schouder en nek spieren.
één maand geleden
Eigenlijk vrijwel na een paar dagen! Inderdaad is tegen je aan houden en dat ze zelf haar nekje optilt ook al een oefening voor haar. En dat kan de kleine van ons heel goed als ze honger heeft🤣. Ook met badje op de buik draaien om alle plooitjes te drogen en ook voor het insmeren met lotion.
één maand geleden
Ik doe na de voeding eigenlijk pas verschonen en dan tummy time.. kleine doet altijd na de voeding hier nog even zijn broek vol….
één maand geleden
Reactie op Kaastosti
Hou je toevallig je zoontje tegen je aan als ie moet boeren oid? Dat telt ...
Dat doe ik inderdaad, maar blijkbaar zijn daar de meningen over verdeeld 😉
Na de voeding verschonen is geen optie. Als we dat doen gaat hij zichzelf wakker houden en zijn we uren bezig. Die ervaring hebben we al haha. Sowieso tummy time na de voeding doen we maar niet, werd ook afgeraden door de kraamzorg.
één maand geleden
Ik doe het ‘s avonds na het wassen/in bad gaan. Ik begin +/- een halfuurtje voor de volgende voedingstijd en bij het afdrogen en insmeren draai ik hem dan even op zijn buik. Daarna luier en pyjama aan en dan kan hij meteen aan de borst! Geef je trouwens borstvoeding? Ik verschoon sinds kort tussendoor. Eerst laten drinken tot hij zelf de tepel loslaat, dan doe ik de luier en meestal wil hij daarna nog wel een paar slokjes en valt hij weer lekker in slaap.