12 Reacties

één maand geleden

Hou je toevallig je zoontje tegen je aan als ie moet boeren oid? Dat telt ook al als tummy time 😁

één maand geleden

Reactie op Kaastosti

Hou je toevallig je zoontje tegen je aan als ie moet boeren oid? Dat telt ...
Volgens consultatiebureau geld dit niet zeiden ze hier. Maar ik heb hetzelfde.

één maand geleden

Reactie op steffy2811

Volgens consultatiebureau geld dit niet zeiden ze hier. Maar ik heb hetzel ...
Jawel joh, ze leren ook daardoor het hoofdje optillen

één maand geleden

Reactie op steffy2811

Volgens consultatiebureau geld dit niet zeiden ze hier. Maar ik heb hetzel ...
Oh hier wel. Dat is al super intensief voor zo'n kleintje. Will be fine 😁

één maand geleden

Reactie op Happymealtje

Jawel joh, ze leren ook daardoor het hoofdje optillen
Ja dat vindt ik dus ook maar hun zeiden dat dat niet telt voor de schouder en nek spieren.

één maand geleden

Ze zijn vanzelf wat langer wakker hoor, zou me er niet te druk over maken.

één maand geleden

Eigenlijk vrijwel na een paar dagen! Inderdaad is tegen je aan houden en dat ze zelf haar nekje optilt ook al een oefening voor haar. En dat kan de kleine van ons heel goed als ze honger heeft🤣. Ook met badje op de buik draaien om alle plooitjes te drogen en ook voor het insmeren met lotion.

één maand geleden

Ik doe na de voeding eigenlijk pas verschonen en dan tummy time.. kleine doet altijd na de voeding hier nog even zijn broek vol….

één maand geleden

Reactie op Kaastosti

Hou je toevallig je zoontje tegen je aan als ie moet boeren oid? Dat telt ...
Dat doe ik inderdaad, maar blijkbaar zijn daar de meningen over verdeeld 😉 Na de voeding verschonen is geen optie. Als we dat doen gaat hij zichzelf wakker houden en zijn we uren bezig. Die ervaring hebben we al haha. Sowieso tummy time na de voeding doen we maar niet, werd ook afgeraden door de kraamzorg.

één maand geleden

Onze zoon is 2 weken oud en slaapt 't grootste deel vd dag, dus er is nog weinig tummy time, komt vanzelf... Ze geven zelf wel aan wat ze nodig hebben hoor!

één maand geleden

Ik doe het ‘s avonds na het wassen/in bad gaan. Ik begin +/- een halfuurtje voor de volgende voedingstijd en bij het afdrogen en insmeren draai ik hem dan even op zijn buik. Daarna luier en pyjama aan en dan kan hij meteen aan de borst! Geef je trouwens borstvoeding? Ik verschoon sinds kort tussendoor. Eerst laten drinken tot hij zelf de tepel loslaat, dan doe ik de luier en meestal wil hij daarna nog wel een paar slokjes en valt hij weer lekker in slaap.

één maand geleden

Ik doe het altijd voor ze in bad gaat. Dan kan ik ook even haar rugje en billen lekker masseren met een beetje olie