55 Reacties
één maand geleden
12 oktober uitgerekend en op 20 oktober bij 41+1 weken zwangerschap bevallen
één maand geleden
Reactie op Jacqueline97
19 oktober uitgerekend
4 oktober bevallen 37+6
Ingeleid!
Uiteindelijk na 23 uur een keizersnee gekregen!
één maand geleden
20-10 uitgerekend en uiteindelijk 21-10 om 00.33 bevallen dus 40+1.
Op 20-10 om 6u waren mijn vliezen gebroken aan de bovenkant. De vk heeft pas om 22.45 mijn centrale vliezen gebroken, anders had ik de datum gehaald🤪
één maand geleden
Ik was 2 oktober uitgerekend en ben bevallen op 15 oktober en was 41+6 dagen uiteindelijk inleiding met keizersnede achteraf.
één maand geleden
17-10 uitgerekend
06-10 geboren met 38+3.
Vliezen braken spontaan, vaginaal bevalle, zonder medicatie, geen scheuren of knippen gehad, wel 1.5 liter bloed verlies
één maand geleden
15-10 uitgerekend
9-10 bevallen met 39+1 weken 🩷
Bevallen op mijn eigen verjaardag, het mooiste cadeautje 🥰
één maand geleden
22 oktober uitgerekend
Bevallen op 22 oktober door middel van Keizersnede
één maand geleden
Uitgerekende datum 5 oktober. Bevallen op 23 september. Zijn ingeleid om onze dame aan de grote kant was.
Ze woog bij geboorte al 3670 gram met 38 weken. Bijna hele bevalling doorstaan, maar geboren via keizersnede uiteindelijk.
één maand geleden
Uitgerekend op 16 oktober en bevallen op 21 oktober. Bevalling waarschijnlijk op gang gekomen door strippen
één maand geleden
Uitgerekend op 5 oktober en thuis bevallen op 5 oktober. De bevalling is op de natuurlijke manier op gang gekomen 😃
één maand geleden
1 oktober uitgerekend, 7 oktober bevallen. Op de natuurlijke manier, begonnen met weeën.
één maand geleden
16 oktober uitgerekend en ze is geboren op 21 oktober.. natuurlijke manier.. 20 oktober om precies 23:34 braken de vliezen en de dag erna om 07:13 ter wereld gebracht❤️
één maand geleden
Reactie op Sharon1133
Uitgerekend op 16 oktober en bevallen op 21 oktober. Bevalling waarschijnli ...
aaawwwhh ik ook precies hetzelde en toevallig ook dezelfde naam 😋