15 Reacties
vorig jaar
Wij hebben de hema slaapzak 50-62, 3 tog. Qua prijs ook aantrekkelijk, gezien ze nu zo snel groeien.
vorig jaar
Reactie op Joopie2024
Wij hebben de hema slaapzak 50-62, 3 tog. Qua prijs ook aantrekkelijk, gezi ...
Ja dat idd fijn die prijs!!
vorig jaar
Reactie op MamaEm
Ik gebruik de lodger slaapzak 50-62. Lekker warm, fijne ritsen en mouwtjes ...
Die ken ik nog niet, ga eens zoeken! Dank je
vorig jaar
Ik heb vandaag een (inbaker) slaapzakje binnen gekregen van little lunar! Wat een top aankoop. Er zit “klittenband” in maar het maakt 0 geluid, het stofje is heerlijk zacht 😍
vorig jaar
Wij hebben zowel een Hema slaapzak van 3 tog als een Lodger slaapzak van 3.3 tog.
Beiden slaapzakken zijn geschikt voor kleine kindjes, want het nekgat is bij allebei ongeveer dezelfde grootte. Ons kindje is geboren met 2900 gram en we hebben de slaapzakken sinds week 7 in gebruik en vanaf dat moment kon het hoofdje er niet in wegzakken (in week 7 hadden wij dus ook nog bij ons dus ook nog een kleiner kindje). Misschien konden we ze zelfs al eerder gebruiken, maar ik heb ze pas sinds week 7 in huis (na miskopen van andere merken slaapzakken waarvan de nek veel te groot was - prenatal en bemini in ons geval -).
Ik moet zeggen dat ik die van Hema het fijnste vind!! Die van Lodger is iets smaller en er zitten wantjes aan. Dat vindt mijn dochter maar niks! Ik ga via Vinted nog een zelfde van Hema zoeken zodat ik die twee heb en de Lodger is dan extra in geval van nood! Ik heb er nu 2 en vandaag heb ik ze in alle haast gewassen omdat ze de ene eergisteren heeft ondergespuugd en ik dacht; kan gebeuren ik heb een tweede, maar die spuugde ze gisteravond onder. Meestal zet ik de machine niet voor weinig aan dus dan zou ik er liever 3 hebben!
vorig jaar
Wij hebben de puckababy teddy en vind het een super fijne slaapzak. Lekker warm en hij slaapt er heerlijk rustig in☺️