15 Reacties

vorig jaar

Wij hebben de hema slaapzak 50-62, 3 tog. Qua prijs ook aantrekkelijk, gezien ze nu zo snel groeien.

vorig jaar

Ik gebruik de lodger slaapzak 50-62. Lekker warm, fijne ritsen en mouwtjes die eraf kunnen. Deze slaapzak valt smal dus perfect voor langere fijne kindjes

vorig jaar

Ter aanvulling: ik heb voor wel bedje een schone set en extra slaapzak. Ik koop ze vaak via vinted, dan zijn ze niet zo duur

Reactie op Joopie2024

Wij hebben de hema slaapzak 50-62, 3 tog. Qua prijs ook aantrekkelijk, gezi ...
Ja dat idd fijn die prijs!!

Reactie op MamaEm

Ik gebruik de lodger slaapzak 50-62. Lekker warm, fijne ritsen en mouwtjes ...
Die ken ik nog niet, ga eens zoeken! Dank je

vorig jaar

Bij jolein brak de rits na 3 weken. De slaapzak begon ook losse draadjes te krijgen na paar keer wassen. Heb nu die van Noppies, heel fijn!

vorig jaar

Wij gebruiken de puckababy piep teddy. Super fijn. Valt ook smal dus zeker voor een klein kindje perfect

vorig jaar

Ik heb vandaag een (inbaker) slaapzakje binnen gekregen van little lunar! Wat een top aankoop. Er zit “klittenband” in maar het maakt 0 geluid, het stofje is heerlijk zacht 😍

vorig jaar

Reactie op Joopie2024

Wij hebben de hema slaapzak 50-62, 3 tog. Qua prijs ook aantrekkelijk, gezi ...
Deze hebben wij ook en dan inderdaad 2x ivm eventueel doorlekken/reflux/op mouw sabbelen. Heel tevreden over!

vorig jaar

Wij hebben zowel een Hema slaapzak van 3 tog als een Lodger slaapzak van 3.3 tog. Beiden slaapzakken zijn geschikt voor kleine kindjes, want het nekgat is bij allebei ongeveer dezelfde grootte. Ons kindje is geboren met 2900 gram en we hebben de slaapzakken sinds week 7 in gebruik en vanaf dat moment kon het hoofdje er niet in wegzakken (in week 7 hadden wij dus ook nog bij ons dus ook nog een kleiner kindje). Misschien konden we ze zelfs al eerder gebruiken, maar ik heb ze pas sinds week 7 in huis (na miskopen van andere merken slaapzakken waarvan de nek veel te groot was - prenatal en bemini in ons geval -). Ik moet zeggen dat ik die van Hema het fijnste vind!! Die van Lodger is iets smaller en er zitten wantjes aan. Dat vindt mijn dochter maar niks! Ik ga via Vinted nog een zelfde van Hema zoeken zodat ik die twee heb en de Lodger is dan extra in geval van nood! Ik heb er nu 2 en vandaag heb ik ze in alle haast gewassen omdat ze de ene eergisteren heeft ondergespuugd en ik dacht; kan gebeuren ik heb een tweede, maar die spuugde ze gisteravond onder. Meestal zet ik de machine niet voor weinig aan dus dan zou ik er liever 3 hebben!

vorig jaar

Oh en wat ik ook een voordeel vind aan deze slaapzakken is dat het geen alle seizoenen zijn (die hebben soms 2 zakken in 1) en dat lijkt me heel onpraktisch als je snachts moet verschonen. Nu doe je de rits open en je verschoont snel even in de slaapzak zelf!

vorig jaar

Ik heb ergopouch geleend van een vriendin. Smalle hals opening en goed lang (de hema was ik ook erg tevreden over maar werd snel te kort). Heb er 2 of 3, want wij hebben regelmatig een spuugje of luierlekkage.

vorig jaar

Wij hebben de puckababy teddy en vind het een super fijne slaapzak. Lekker warm en hij slaapt er heerlijk rustig in☺️