10 Reacties
vorig jaar
Ik heb een grote wasmand op de badkamer en twee kleine op de kamer van mijn dochter (vieze (60°) was en normale was.
Daar gooi ik alles in. In de garage (waar de wasmachine staat) heb ik simpele doorzichtige bakken van de action. Daar sorteer ik op kleur en graden. Heb witte, rode en donkere was en een 60° was. Werkt voor mij super. Ik neem de wasmand van boven mee als hij vol zit en sorteer dan beneden in de kratten. Als een krat vol zit, gaat de wasmachine aan. En kost allemaal niks. Heb echt simpele goedkope wasmanden en kratten
vorig jaar
Reactie op Appa
Ik heb een grote wasmand op de badkamer en twee kleine op de kamer van mijn ...
Ah ja dat lijkt me zo handig op de badkamer! Wij hebben een hele kleine badkamer waardoor dat dus niet past. Echt onhandig. Boven wel een CV ruimte dus daar staat een mand. Maar Nu slingert onze was dus vooral in de badkamer en slaapkamer 🙈
vorig jaar
Reactie op Appa
En een wasmand op de slaapkamer?
Ja dat kan ook, maar lijkt me handigste als we dus meteen gescheiden bakken hebben dan.
vorig jaar
Ik heb drie grote wasmanden boven:
- eentje voor 60 graden (wit en kleur , die scheid ik later)
- witte en zwarte was 30graden (deze sorteer ik zelf)
- kleur 30 graden
En dan heb ik beneden in de voorraad kast nog een klein loopwasmandje waar ik vuile vaatdoeken/theedoeken etc in gooi.
vorig jaar
Acaza hebben wij! Super ding, donkere was, lichte was en 60 graden was. 1 mand vol is een wasmachine vol.
vorig jaar
Reactie op Mari31
Wij hebben ook Acaza. Bevalt goed met 4 sorteerzakken.

Oh echt, wat top! En de kwaliteit is wel oke dus? Zag ze al meer voorbij komen maar leek een beetje een rammelding haha
vorig jaar
Wij hebben een wasmand voor de babykleertjes/hydrofiel/etc op de babykamer en daar staat ook de luieremmer met vieze (wasbare) luiers. Op onze slaapkamer staat een wasmand voor onszelf. Boven de wasmachine en droger heb ik een tafel met daarop drie wasmanden, als ik onze slaapkamer mand leeg sorteer ik hier op temperatuur/kleur
vorig jaar
Reactie op Mari31
Wij hebben ook Acaza. Bevalt goed met 4 sorteerzakken.

Wij hebben ook zoiets, ooit bij made.com gekocht. Werkt echt top! Heb er voor mijn man wel op moeten zetten wat wat is, maar maakt het een stuk makkelijker om even snel een wasje er in te gooien. En ook als opa en oma er zijn weten ze waar de vieze kleding van onze dochter in moet.