11 Reacties

6 maanden geleden

's nachts een extra booster tussen de basisluier en het overbroekje was voor ons een game changer. Wij gebruiken Totsbots Bamboozle pads.

6 maanden geleden

Reactie op Ezzie91

's nachts een extra booster tussen de basisluier en het overbroekje was voo ...
Oh dus ipv in de basisluier, er buiten? Ga ik dat eens proberen

6 maanden geleden

Reactie op Rimay

Oh dus ipv in de basisluier, er buiten? Ga ik dat eens proberen
Ik bedoel een booster in het basisbroekje en een booster erbuiten. Dus twee boosters in het totaal. Wij gebruiken basisbroekjes van het merk Popolini. Hier zitten drukknopen op waar je een booster aan de binnenkant en een booster aan de buitenkant op kunt doen. Hopelijk werkt een dubbele booster bij jullie ook🤞🏼

6 maanden geleden

Gewoon opstaan en baby verschonen dan is het zo gepiept!

6 maanden geleden

Reactie op Mellady13

Wat is dat voor rare opmerking dan?!

6 maanden geleden

Een wolbroek in plaats van een overbroekje! Is de basisluier helemaal verzadigd? Dan een betere basisluier kopen of werken met extra inlegger (als dat past), van hennep of bamboe. Wolbroek is verder even uitvinden en soms wat werk (na het wassen weer lanoliseren) maar natte rompers, pyjama’s en slaapzakken zijn (mijns inziens) nog veel meer werk..

6 maanden geleden

Reactie op Mellady13

En dan een wakkere baby om 4 uur, nee dankjewel..

6 maanden geleden

Reactie op Mellady13

Volgens mij is dat niet mijn vraag? Tuurlijk verschoon ik mijn kind, maar elke nacht nat wakker worden is voor hem ook niet fijn. Beter zeg je gewoon niks als je alleen dit te melden hebt

6 maanden geleden

Reactie op Poezebol

Een wolbroek in plaats van een overbroekje! Is de basisluier helemaal verza ...
Nee de basisluier is niet helemaal verzadigd.. ik heb de bamboo inlegger die er bij zit er in zitten en ook een extra hennep inlegger maar toch telkens van boven aan nat..

6 maanden geleden

En de booster dubbelvouwen? Jongens plassen naar voren, dus wij merken dat ons zoontje vooral aan de voorkant een meer verzadigde luier heeft en soms achter kurkdroog is. Nu lekt hij niet door, maar ik hoor wel eens dat de booster naar de voorkant toe dubbel vouwen ook kan werken.

6 maanden geleden

Reactie op Vaiana2024

En de booster dubbelvouwen? Jongens plassen naar voren, dus wij merken dat ...
Ja had ik idd ook gelezen en ook geprobeerd maar maakte jammer genoeg geen verschil..