24 Reacties

8 dagen geleden

Misschien sab simplex? Succes 🤍

8 dagen geleden

Heb je al geprobeerd te pauzeren? En dan een beertje te laten? Dat heeft bij ons enorm geholpen. Onze kleine man geeft soms dan nog wel een mondje en spuugt misschien 1x per dag.. maar is echt aanzienlijk minder.. wij zijn ook overgestapt van fles.. Philips, dan viel die in slaap(ook andere spenen getest) dr brown spuugde die meteen uit en nu met difrax gaat het super!

8 dagen geleden

Extra care voeding van de kruidvat is ook tegen krampjes en werkte hier geweldig ook met het spugen. Wij zijn overgestapt op difrax fles werd er helemaal gek van haha

8 dagen geleden

Ach wat sneu en heel vervelend... ik zou zowiezo zijn bedje met het hoofdeinde hoger zetten dan het voeteneinde. Verder zou ik zijn ontlastingspatroon goed in de gaten houden. 🍀

8 dagen geleden

Ik zou wel echt gaan boeren, wij hebben ook kde dr Browns fles, maar als je hoort wat er soms nog uit komt... Volwassen man is er niets bij. Kan de overgang naar voeding in het begin misschien meer krampjes geven en dat het daarna over is? Dat weet ik zelf ook niet, denk even hard op met je mee... Heel veel sterkte!

8 dagen geleden

Infacol halen voor de krampjes🥺

8 dagen geleden

Toen wij de Hero comfort voeding gaven bij ons oudste gebruikte ik de difrax flessen met 3 standen speen. Maar let op, niet elk kindje kan tegen Johannes broodpitmeel! Onze dochter heeft hier 5 maanden lang intense buikkrampen van gehad, we hebben zelfs op de hap gezeten omdat ze niet meer te troosten was en met klysma naar huis gestuurd omdat ze er niet meer van kon poepen en de lactulose niet hielp.

8 dagen geleden

Reactie op Lesley03

Misschien sab simplex? Succes 🤍
Ja dit kan je denk ik alleen bestellen of niet? Dankjewel❤️

8 dagen geleden

Reactie op ddaannn

Heb je al geprobeerd te pauzeren? En dan een beertje te laten? Dat heeft bi ...
We hebben het wel geprobeerd, maar vaak boerde hij dan niet en werd ie huilerig omdat ie meer wilde eten… welke fles van difrax gebruik je? De S fles?

8 dagen geleden

Reactie op RobinB122

Extra care voeding van de kruidvat is ook tegen krampjes en werkte hier gew ...
Welke fles had je ervoor? En waar werd je precies gek van? Wij zitten ook te denken misschien naar difrax te gaan, maar iedereen beweerd dat de dr brown zoveel beter is😩

8 dagen geleden

Reactie op Hagedoornbaby

Ik zou wel echt gaan boeren, wij hebben ook kde dr Browns fles, maar als je ...
Jaa toch wel? Alleen vaak spuugt hij ook gelijk een deel uit… Jaa zou kunnen, alleen het gekke is dat hij het ineens kreeg en daardoor zijn begonnen met andere voeding 😔

8 dagen geleden

Reactie op CynthiaaW

Infacol halen voor de krampjes🥺
Helpt het? Heb veel gehoord dat het niet heel erg hielp😞

8 dagen geleden

Reactie op E009

Toen wij de Hero comfort voeding gaven bij ons oudste gebruikte ik de difra ...
Ooh! Nooit van gehoord die 3standen speen.. hoe zit dat? Toen ik dit las, was ik bezig met zijn flesje en iets zei me dat ik moest stoppen ermee. Ik heb net ook even flink gejankt want jezus wat doet mijn moeder hart pijn. Hij heeft zoveel pijn en ik ben ten einde raad. Ik ga vandaag maar langs te huisarts, want dit vind ik te zielig en ben daardoor maar weer gewoon zn voeding gaan geven omdat ik het gewoon even niet meer weet..😢

8 dagen geleden

Reactie op Saar040404

Ach wat sneu en heel vervelend... ik zou zowiezo zijn bedje met het hoofdei ...
Jaa dit hebben we standaard inderdaad hoger. Vergeten erbij te zetten🙈🙈 Ja hij heeft gister nog gepoept, maar ga het zeker in de gaten houden

8 dagen geleden

Reactie op naomley

Ooh! Nooit van gehoord die 3standen speen.. hoe zit dat? Toen ik dit las, w ...
Dit is 3 standen speen van difrax, dat is dus speen 1, 2 en 3 en kan je draaien naar wat jij wilt.... Ik heb dit ff gekopieerd mss heb je er wat aan... voor 24/7 zelfzorgadvies geneesmiddelen Smart Banner Icon Kruidvat app Kruidvat Retail BV Ga nu naar de Play Store en download onze App. Bekijk Kruidvat Logo Home Waar ben je naar op zoek? X Zoek Menu header login image Inloggen 2 . 99 1 Difrax Natural 1-2-3 3+M Doseerring en Flessenspeen 6 . 99 Fopspenen Difrax Natural 1-2-3 3+M Doseerring en Flessenspeen (8) Difrax Natural 1-2-3 3+M Doseerring en Flessenspeen Difrax Natural 1-2-3 3+M Doseerring en Flessenspeen Difrax Natural 1-2-3 3+M Doseerring en Flessenspeen Difrax Natural 1-2-3 3+M Doseerring en Flessenspeen Difrax Natural 1-2-3 3+M Doseerring en Flessenspeen Difrax Natural 1-2-3 3+M Doseerring en Flessenspeen Difrax Natural 1-2-3 3+M Doseerring en Flessenspeen 6 . 99 Op voorraad. Zet op verlanglijstje ACTIE Difrax 2e halve prijs Naar alle actieproducten Verkocht en verstuurd door Kruidvat Gratis je bestelling afhalen in de winkel, altijd een winkel in de buurt Gratis retourneren, klik hier voor meer informatie Op werkdagen voor 22:00 uur besteld, volgende dag in huis Gratis thuisbezorgd bij een bestelling vanaf 50 euro of gratis verzending op diverse actieproducten Bij de Kruidvat Club krijg je heel veel GRATIS: voor iederéén met een kaart! Meer informatie Makkelijk Combineren Difrax Natural 1-2-3 3+M Doseerring en Flessenspeen 1 ST 1 6 . 99 1 ST Difrax Natural 3+M Medium Flessenspenen 2 ST 1 6 . 99 2 ST Alternatieven Difrax Antilektuitbeker 1 ST 1 10 . 99 1 ST Alternatieven Difrax Natural 20+M Fopspeen 1 ST 1 5 . 99 1 ST Alternatieven 30 . 96 4 VOOR Voeg toe De volledige korting wordt berekend in je winkelmandje Meer Difrax Alle Fopspenen Product Informatie Met de 1-2-3 Ring positioneer je de 1-2-3 speen op de Natural babyflessen van Difrax. De Difrax Natural 1-2-3 3+M Doseerring en Flessenspeen is geschikt voor dunne en dikke voeding. De 1-2-3 doseerspeen is te gebruiken vanaf 3 maanden. De ring heeft drie standen: • Stand 1 voor vloeibare/dunne voeding • Stand 2 voor (licht) ingedikte voeding • Stand 3 voor ingedikte en dikke voeding Om van stand te veranderen, draai je de doseerring iets los van de S-fles. Daarna draai je de speen zó, dat de gewenste stand op de speen (I, II of III) onder het neusje komt te staan. Draai de ring weer dicht en ga verder met de voeding. Op welke flessen past de Difrax Natural 1-2-3 3+M Doseerring en Flessenspeen? De Difrax Natural flessenspeen past op alle varianten van de Difrax Natural S-fles (170 ml en 250 ml) en de Difrax handgreepflessen. Ook passen ze op Dr. Brown's flessen en op andere merken smalle babyflessen. Zelf ook zn 3 standen speen maar nog zelf niet gebruikt...

8 dagen geleden

Reactie op Daniek12

Dit is 3 standen speen van difrax, dat is dus speen 1, 2 en 3 en kan je dra ...
Sorry alleen dat laatste ivm info 😉 daarboven niet 🫣😱😣 excuses

8 dagen geleden

Hele grote tip: schakel een baby fysio/osteopaat in! Onze baby had lang niet zo erge darmkrampjes maar sinds haar bezoek zijn die weg (nu 2 weken geleden) en is de voorkeursligging die hij had ook verdwenen. Er raakt meer bekneld/geïrriteerd bij de geboorte door de draai die de baby moet maken dan wij weten… en baat het niet dan schaad het ook niet!

8 dagen geleden

Reactie op naomley

We hebben het wel geprobeerd, maar vaak boerde hij dan niet en werd ie huil ...
Jaa wij gebruiken de S fles. Wel na het maken van de fles even in de fles knijpen om zeker te zijn dat alles lucht er uit is. Als je de speen een beetje bij je oor houdt hoor je de lucht er ook uit gaan! Met dat boeren tussendoor door hebben wij soms ook dat hij heel erg gaat huilen omdat ie nog honger heeft.. dan gaan wij ook verder met de fles maar door de pauze drinkt hij iets minder gulzig zeg maar.. leuk zo'n hongerige baby maar met voeden is dat soms zo lastig🙈

8 dagen geleden

Reactie op naomley

Helpt het? Heb veel gehoord dat het niet heel erg hielp😞
Yes! Bij ons is het erg verminderd! In het begin zat ik non stop te troosten voor hevige krampen nu veel minder. Weggaan zou het wss nooit maar mijn kleine is gelukkig troostbaar en kan slapen🫶🏼

8 dagen geleden

Wij hebben dezelfde voeding hero comfort en normaal. Wij doen 2 scheppen comfort en 1 schep normaal. Fase 2 speen en hij drinkt goed. Fles wel iets warmen maken zodat de comfort goed oplost die klontert namelijk snel. Wij geven bij pauze meteen een speen hierdoor blijft die rustig en kan die een boertje laten. Ook een snelle drinker en hij heeft de 1ste 2 weken in prematuur houding gedronken. Hierdoor deed die langer of fles. Minder gulzig en kwam weinig tot geen voeding omhoog.