24 Reacties
8 dagen geleden
Reactie op naomley
Ooh! Nooit van gehoord die 3standen speen.. hoe zit dat? Toen ik dit las, w ...
De uitleg van de speen staat er al zag ik. Maar sowieso vertrouw op je moedergevoel! Het cb heeft mij maandenlang verteld dat voeding niet de oorzaak kan zijn. Na 5 maanden lang krampen zag ik huilend bij de huisarts en die zei dat het wel degelijk de voeding kon zijn
8 dagen geleden
Wij gebruikten bij ons eerste kindje hero comfort ook in combinatie met de difrax fles en 3 standen speen. Eerst stand 1 en als laatste stand 3 (dan is het heel dik en drinken ze langzamer). Bij ons klonterde het heel erg en deden we echt met een vork goed roeren. En wel pauzeren en boeren. Ik moet wel zeggen. We hebben alles geprobeerd aan spenen en flessen. Het spugen is helaas nooit helemaal over gegaan en duurde tot hij 1 jaar was.. maar niet zo erg als jij beschrijft. Wat een zoektocht he. Veel succes en sterkte en blijf aan de bel trekken als je het niet vertrouwd
8 dagen geleden
Reactie op naomley
Welke fles had je ervoor? En waar werd je precies gek van? Wij zitten ook t ...
Dit is echt verschillend per kindje. Mijn dochter pakte de difrax S fles veeel beter. Na weken tobben was dat echt een verademing. Nu mijn zoontje pakt de dr Browns weer beter. Ik zou het proberen! :)
Wellicht kun je proberen naar een osteopaat of chiropractor te gaan met de kleine.
8 dagen geleden
Onze dochter spuugde destijds ook veel en had ook veel krampen, lang niet zo erg als bij jullie als ik het zo lees. Maar door de infacol is beide aanzienlijk minder geworden. Ons zoontje nu heeft nog steeds krampen met infacol dus werkt zeker niet bij ieder kindje maar wellicht het proberen waard!