Zwanger worden
Zwanger worden
Vruchtbare dagen berekenen
Tips om zwanger te worden
Kinderwens & voorbereiding
Zorgverzekering kinderwens
Sluiten
Zwanger
Zwanger
Zwangerschapskalender
Uitgerekende datum berekenen
Geboorte
Baby uitzetlijst
De eerste symptomen
Zorgverzekering zwanger
Sluiten
Baby
Baby
Babykalender
Babymaten
Wanneer doorslapen?
Borstvoeding
Zorgverzekering baby
Sluiten
Babynamen
Babynamen
Meisjesnamen
Jongensnamen
Sluiten
Forum
Forum
Inloggen
Groepen
Geboorteclubs
Sluiten
Snel naar
Zwangerschapskalender
Babykalender
Babynamen
Forum
Download de app via de appstore
Inloggen/Registreren
Inloggen
Geboorteclubs
Geboorteclub oktober 2024
Wat te doen?!?🥺
naomley
9 dagen geleden
Volgen
Momenteel zijn mijn partner en ik het even kwijt… Onze kleine is nu 3 weken en 2 dagen oud en heeft sinds 5 dagen last van erge krampen en spugen. In het begin had hij ook wel last van krampen en af en toe spugen, maar we konden hem bijvoorbeeld al geen boertje doen, want dan moest hij gelijk spugen. Kraamverzorgster gaf aan dat het ook niet nodig was, omdat wij de Dr Brown fles geven dus amper lucht bij komt. Wel moesten wij na zn voeding hem maar even een kwartier a twintig minuten rechtop houden voordat we hem in bedje legde. Dit ging eigenlijk altijd wel goed en heel af en toe gaf hij een beetje melk terug. Nu sinds die 5 dagen (vooral snachts) heeft hij hele erge krampen en zelfs zo erg dat hij door het aanspannen en bewegen telkens moet spugen. Het komt dan zowel uit zn mondje als uit zijn neus. Ik kan hierdoor ook echt niet slapen, want bij ieder geluidje ben ik weer bang dat hij overgeeft en dat hij er misschien in blijft hangen. Daarnaast door het overgeven komt hij ook weer om de 2 uur voor voeding omdat hij dan weer honger heeft😔 Wat hebben we tot nu toe gedaan: - toch boertje laten doen - minder voeding en vaker geven -meer voeding en tijd er tussen laten - andere voeding (hero comfort) we hadden hier 1 schep van gedaan en 2 scheppen normale voeding, omdat 3 scheppen van hero comfort niet in speen 2 past. Hier zouden we dan speen 3 voor moeten gebruiken, maar merkte al op dat de krampjes wel erger werden, spugen was wel minder… Alleen is dit niet de oplossing. Om 2 verschillende voedingen te gebruiken. Het is wel allebei van Hero trouwens. - johannesbroodpitmeel half schepje past in fase 2 speen, alleen moet hij alsnog spugen. Nu hebben we 1 schepje gedaan en merken we dat ie telkens vast loopt en best nog met veel moeite moet doen om er wat uit te krijgen… Nu zit ik nog steeds met een baby die krampjes heeft en veel spuugt. Heb CB hier al voor gebeld en ook zij zeggen dat ik eventueel hero comfort helemaal moet geven, het liefst met fase 2 speen maar hier komt dan echt niks doorheen. Ik kan dan fase 3 speen gebruiken, maar het valt ons op dat de krampen dan nog veel erger worden en dat was zelfs met 1 schepje van die comfort hero. Zoals gezegd hebben we net als laatste optie de johannesbroodpitmeel gebruikt (1 schepje) en 90cc hero normale voeding. Hij heeft hier maar 30cc van kunnen drinken omdat hij zoveel kracht heeft moeten verzetten om er wat uit te krijgen, dus ben bang dat hij over een uurtje weer gaat zeuren dat ie honger heeft😩 Wat moeten we doen? Wat is handig? Ik kan het niet aanzien hoe hij zich telkens zo onder spuugt en de pijn die hij steeds heeft van de krampen. 😢
Geboorteclub oktober 2024
0
24 Reacties
Nieuwste boven