44 Reacties

vorig jaar

Ik ga altijd voor deze via bol.com: Pampers Sensitive Billendoekjes - 15 Pakken - 1200 babydoekjes

vorig jaar

Reactie op Sonia103882

Ik ga altijd voor deze via bol.com: Pampers Sensitive Billendoekjes - 15 P ...
Zijn gevoelige doekjes goed voor pasgeborenen?

vorig jaar

Wij hebben deze voor zowel billen als handjes als gezicht: https://www.bol.com/nl/p/huggies-billendoekjes-pure-99-water-18-x-56-stuks-1008-doekjes-voordeelverpakking/9200000089243401?referrer=socialshare_pdp_androidapp Liggen ook regelmatig bij de Action maar dat zijn dan ook nog wel eens de wel geparfumeerde groene varianten en die blieven wij ook niet 😉

vorig jaar

Reactie op Mama-92

Dit bericht is verwijderd
Oké, geweldig, ik ga het bekijken

vorig jaar

Cheeky wipes, herbruikbare

vorig jaar

Water wipes

vorig jaar

Reactie op _ _lindsay_ _

Water wipes
dezelfde waterdoekjes?

vorig jaar

Reactie op Omobola

Zijn gevoelige doekjes goed voor pasgeborenen?
Waarom zouden ze niet goed zijn?

vorig jaar

Kruidvat waterdoekjes; niet te nat, niet te droog. Voor de eerste poep haal ik wel een pak van pampers kmdat die wat natter zijn en die plakpoep dan iets makkelijker gaat. Maar ik vind ze voor normaal gebruik te nat.

vorig jaar

Reactie op Omobola

dezelfde waterdoekjes?
Water wipes zijn wegwerp. Kan je kopen in de supermarkten of Kruidvat zit normaal 1% pompelmoes extract in dacht ik. Cheeky wipes zijn in bamboe of katoen, je kan dit kopen in een pakket via vb blabloom. Je kiest zelf als je er enkel water bij doet of ook de etherische olie een paar druppels. Na gebruik kan je deze op 60 graden wassen

vorig jaar

Water Wipes zijn echt de beste. Helaas ook de duurste. Een goed alternatief zijn die van Etos, daar zit ook niks raars in maar je merkt het wel wat aan de kwaliteit. Kruidvat zou ik niet doen, daar zitten weer stofjes in die je echt niet op dat babyhuidje wilt.

vorig jaar

Ik ga voor harmonie aqua van pampers, 0% geparfumeerde

vorig jaar

Reactie op Summergirl7

Water Wipes zijn echt de beste. Helaas ook de duurste. Een goed alternatief ...
In de kruidvat waterdoekjes? Om welk stofje gaat het precies uit deze doekjes? Ik wou namelijk een paar van deze doekjes inslaan.

vorig jaar

Harmonie aqua van pampers gebruiken wij zowel voor de billen als voor het gezicht en handen. Die van de Kruidvat zijn verschrikkelijk. Daar krijg ik de billen echt niet mee schoon.

vorig jaar

Ik heb handdoeken verknipt in stukjes van 10cm en bevochtig die. Ik heb een funky box waar ik de doekjes in doe. Mijn dochter heeft heel gevoelige billen en reageert op alle verpakte doekjes. De waterwipes, eigen merk kruidvat, zwitsal, pampers harmonie.... niets werkt voor haar. Ik ben heel tevreden met ons systeem. Gewoon enkel kraantjeswater op een handdoekje

vorig jaar

Reactie op Appa

Ik heb handdoeken verknipt in stukjes van 10cm en bevochtig die. Ik heb een ...
Hier ook handdoeken verknipt, even natmaken voor gebruik en wassen op 60 graden (net als de wasbare luiers). Veel makkelijker en fijner om poep billen mee schoon te maken dan die dunne wegwerp doekjes.

vorig jaar

Wij zijn heel tevreden over naïf. Inkopen doen we alleen in bulk

vorig jaar

Wij gebruiken kruidvat. Water wipes vinden we te nat

vorig jaar

Even wat vergelijkingen in een notendop:) deze score is gebaseerd op microplastics en hormoonverstorende ingrediënten.

vorig jaar

Waterwipes