17 Reacties

één maand geleden

+ik heb het zelf gehad als kind

één maand geleden

https://www.rivm.nl/waterpokken/waterpokken-en-zwangerschap Kijk, vrij veel informatie over waterpokken als je zwanger bent, maar ook met een pasgeborene (aangezien je kindje misschien ook binnenkort al komt)

één maand geleden

Kan als zwangere zeker gevaarlijk zijn. Het is goed om na te gaan of je ooit waterpokken hebt gehad want zo ja dan heb je anti stoffen in je lichaam. Ze kunnen het eventueel uit je bloed onderzoeken als je het niet meer weet. Zou het zeker nu al aangeven bij de verloskundige want het kan gevaarlijk zijn (zat zelf ook in die situatie)

één maand geleden

Reactie op polaxx2

+ik heb het zelf gehad als kind
Ah dit lees ik nu pas. Dat scheelt en verandert de situatie🙏🙏

één maand geleden

Geen ervaring mee, maar je kindje is in principe beschermd omdat jij al antistoffen hebt.

één maand geleden

Zou ook de verloskundige zelf bellen omdat het besmettelijk is en de verloskundige ook bij andere zwangere en babies komt :)

één maand geleden

Als je zelf waterpokken hebt gehad is er niks aan de hand. Je baby is ook beschermd door jou dan. Mijn zoontje heeft net waterpokken gehad afgelopen week, zijn nu ingedroogd. Havermout badjes helpen en de zalf van de leenarts. Bij mijn zoontje waren ze heel snel ingedroogd.

één maand geleden

Mijn zoontje heeft het ook gehad tijdens mijn zwangerschap nu. Ik heb het zelf al gehad (getest tijdens mijn zwangerschap van mijn zoontje en nu zwanger van mijn tweede) en als je het al hebt gehad hoef je je nergens zorgen over te maken!

één maand geleden

Reactie op 1baby2021

Mijn zoontje heeft het ook gehad tijdens mijn zwangerschap nu. Ik heb het z ...
Maar is de baby dan nog steeds beschermd als de baby geboren wordt en iemand in huis dit heeft ?

één maand geleden

Reactie op polaxx2

Maar is de baby dan nog steeds beschermd als de baby geboren wordt en ieman ...
De baby krijgt via jou antistoffen! Maar ik denk dat het goed is als je de verloskundige even belt met die specifieke vraag…

één maand geleden

Reactie op 1baby2021

De baby krijgt via jou antistoffen! Maar ik denk dat het goed is als je de ...
Heb net gebeld voor nu is er Nieks aan de hand maar ze gaat nog overleggen en terug bellen met de informatie wat als de baby geboren wordt en mijn zoontje dit heeft.

één maand geleden

Reactie op polaxx2

Heb net gebeld voor nu is er Nieks aan de hand maar ze gaat nog overleggen ...
Fijn! Ohja tip, mocht je zoontje het krijgen: de aanstipcreme van dr Lenaarts hielp hier enorm! De blaasjes waren binnen no time uitgedroogd en mn zoontje had er helemaal geen last van… succes!

één maand geleden

Reactie op 1baby2021

Fijn! Ohja tip, mocht je zoontje het krijgen: de aanstipcreme van dr Lenaar ...
Bedoel je dit?

één maand geleden

Ik denk dat ze deze bedoelt, ik heb ook gebruikt bij mij dochter.

één maand geleden

Reactie op Clara18

Bedankt

één maand geleden

Reactie op Clara18

Ja deze inderdaad!