Hebben jullie ervaring met hoogzwanger en waterpokken?
Mijn zusje die met ons tijdelijk woont heeft waterpokken gekregen.
Mijn zoontje van 3 jaar heeft dit nog niet gehad dus ik denk dat hij zo aan de beurt is.
Ik ben vandaag 39 weken zwanger en wij maken nu een beetje zorgen.
Ik ga dit ook met verloskundige bespreken vrijdag, maar misschien toch iemand ervaring
https://www.rivm.nl/waterpokken/waterpokken-en-zwangerschap
Kijk, vrij veel informatie over waterpokken als je zwanger bent, maar ook met een pasgeborene (aangezien je kindje misschien ook binnenkort al komt)
Kan als zwangere zeker gevaarlijk zijn. Het is goed om na te gaan of je ooit waterpokken hebt gehad want zo ja dan heb je anti stoffen in je lichaam. Ze kunnen het eventueel uit je bloed onderzoeken als je het niet meer weet. Zou het zeker nu al aangeven bij de verloskundige want het kan gevaarlijk zijn (zat zelf ook in die situatie)
Als je zelf waterpokken hebt gehad is er niks aan de hand. Je baby is ook beschermd door jou dan. Mijn zoontje heeft net waterpokken gehad afgelopen week, zijn nu ingedroogd. Havermout badjes helpen en de zalf van de leenarts. Bij mijn zoontje waren ze heel snel ingedroogd.
Mijn zoontje heeft het ook gehad tijdens mijn zwangerschap nu. Ik heb het zelf al gehad (getest tijdens mijn zwangerschap van mijn zoontje en nu zwanger van mijn tweede) en als je het al hebt gehad hoef je je nergens zorgen over te maken!
De baby krijgt via jou antistoffen! Maar ik denk dat het goed is als je de ...
Heb net gebeld voor nu is er Nieks aan de hand maar ze gaat nog overleggen en terug bellen met de informatie wat als de baby geboren wordt en mijn zoontje dit heeft.
Heb net gebeld voor nu is er Nieks aan de hand maar ze gaat nog overleggen ...
Fijn! Ohja tip, mocht je zoontje het krijgen: de aanstipcreme van dr Lenaarts hielp hier enorm! De blaasjes waren binnen no time uitgedroogd en mn zoontje had er helemaal geen last van… succes!