11 Reacties

2 jaar geleden

Super leuke beurs! Ben er al een aantal keer geweest. Helaas kan ik deze keer niet heen.. 鈽癸笍 Heel veel plezier!

2 jaar geleden

Ah ja ik was zo aan het twijfelen! Ik ga nu niet, vond het nog net wat te vroeg... Hoop dat ik begin oktober nog kan馃槄 veel plezier!

2 jaar geleden

Ah ja ik was zo aan het twijfelen! Ik ga nu niet, vond het nog net wat te v ...
Jaa dat hoop ik ook inderdaad

2 jaar geleden

Ik heb vandaag mijn eerste echo, dus als alles goed is gaan wij zondag naar de beurs.

2 jaar geleden

Een kleine beurs met voornamelijk veel leuke hebbedingetjes. We hoopten ook wat praktische zaken tegen te komen, maar dat stond helaas niet op het programma. Toch een hele leuke dag gehad en een super mooie draagdoek gescoord. Aansluitend nog een rondje babydump gedaan. En nu heb ik ineens super veel zin om aan de babykamer te beginnen!! Haha

2 jaar geleden

Welke draagdoek is het geworden?

2 jaar geleden

Reactie op NoorderIicht

Welke draagdoek is het geworden?
My Jalou - Draagdoek - Rusty Cognac

2 jaar geleden

My Jalou - Draagdoek - Rusty Cognac
Ooh heerlijk! Lekker zo'n zachte draagdoek 馃グ van alle draagdoeken en zakken die ik heb gebruikt, had ik altijd het idee dat dit het fijnst is voor de baby.

2 jaar geleden

Ik sta er zondag met Nappy鈥檚.nl! En ga uiteraard zelf ook even een rondje doen, zo leuk om zwanger naar een beurs te gaan.

2 jaar geleden

Reactie op Evanna

Ik sta er zondag met Nappy鈥檚.nl! En ga uiteraard zelf ook even een rondje d ...
Bij Nappy's heeft mijn zusje een wasbare zwemluier voor haar kleine van 7 maanden gekocht. Mooie spullen!!

2 jaar geleden

Reactie op Tamarrie

Ik heb vandaag mijn eerste echo, dus als alles goed is gaan wij zondag naar ...
En.. Ga je vandaag naar de beurs?