7 Reacties

9 maanden geleden

Hoe donkerder hoe beter. 鈽猴笍 Wij hebben ook rolluiken. Baby鈥檚 van deze leeftijd kennen nog geen angst voor het donker.

9 maanden geleden

Lekker donker houden zonder nachtlampje! Als ze wat ouder worden dan is een nachtlampje wel fijn. Peuters worden bv. wel eens wakker 鈥榮 nachts en kunnen dan bang zijn. Voor baby鈥檚 is het nog niet nosig

9 maanden geleden

Lekker donker houden zonder nachtlampje! Als ze wat ouder worden dan is een nachtlampje wel fijn. Peuters worden bv. wel eens wakker 鈥榮 nachts en kunnen dan bang zijn. Voor baby鈥檚 is het nog niet nodig

9 maanden geleden

Hier geen nacht lampje. Alles donker. Heb wel een klein lampje van nijntje. Die k dan aan doe als k er snachts heen moet. Maar die gaat vanzelf na 5 of 10 min uit

9 maanden geleden

Ik heb een klein rood nachtlampje, dan zie ik tenminste nog of hij slaapt en waar zn speen is. Daarnaast maak je nog steeds melatonine aan met een rood lampje en bied rust. Mijn zoontje wil wel echt wanneer hij wakker word zien waar hij wakker word.

9 maanden geleden

Reactie op naomley

Ik heb een klein rood nachtlampje, dan zie ik tenminste nog of hij slaapt e ...
Hier inderdaad ook een rood nachtlampje! Goed voor de melatonine en mama stoot niet telkens haar tenen 馃ぃ Bij mijn zoontje ook vanaf dag 1 gedaan en die heeft hem ook nog steeds en slaapt er heerlijk mee! 馃

9 maanden geleden

Reactie op _xkb

Hier inderdaad ook een rood nachtlampje! Goed voor de melatonine en mama st ...
Preciesss!!! En nog stoot ik nog wel eens me teen馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ