18 Reacties
één maand geleden
Ik heb een kleine koperspiraal gehad, werkte voor mij erg fijn! Was vooral een uitkomst mbt hormoonvrije anticonceptie.
één maand geleden
Ik heb vorige week hormoonstaafje laten zetten. Precies zelfde verhaal gezin compleet kon ook niet tegen de pil.
één maand geleden
iemand ervaring met de mini pil?
Ik lees even mee dames, ik heb namelijk echt geen zin om weer zo snel zwanger te worden of uberhaüpt helemaal niet😅 altijd de pil geslikt maar wil proberen borstvoeding te gaan geven
één maand geleden
De pil werkt voor mij niet meer betrouwbaar genoeg door een maagverkleining, de implanon vond ik geen succes, en van de spiraal kreeg ik cyste op m'n eierstokken, dus ik ben ook nog zoekende! Weet in ieder geval zeker dat als deze meneer binnen nu en maximaal 3 weken geboren is, dat we dan compleet zijn!
één maand geleden
Ik heb een koperspiraal gehad, maar na een half jaar eruit laten halen. Kreeg er allemaal lichamelijke klachten van.. ik vond het vreselijk..
één maand geleden
Reactie op Mzahhhhh
Wanneer mag je al koperspiraal zetten?
Internet zegt vanaf 6 weken na de bevalling/wanneer je baarmoeder geheeld is
één maand geleden
Ik ga hier weer voor een mirena spiraal. Voor ik zwanger wilde worden van onze oudste deze gehad en was ik heel tevreden over. Tussen de zwangerschappen in hebben wij gekozen voor condooms. Puur omdat zwanger worden bij ons wat langer op zich liet wachten en we zo iets hadden van hier kunnen we gewoon mee stoppen wanneer we zelf willen. Geen gelul met hormonen etc.
Nu weten we nog niet of we nog een kindje willen of niet. Dus voor nu kies ik dus voor een spiraal. Hij kan er altijd weer uit als we het toch besluiten. En uiteindelijk als we zeker weten dat we echt geen kinderwens meer hebben laat mijn man zich steriliseren.
Wel wil ik nog heel even wachten met plaatsen. Eerst mijn lichaam heel even de tijd geven om goed te herstellen. En in t eerste geval gebruiken we tot het spiraal er is condooms. Maar ik weet dat het na 6 weken mag en kan maar denk dat ik wil wachten tot minimaal 3 maand
één maand geleden
Reactie op babynummertwee
Ik ga hier weer voor een mirena spiraal. Voor ik zwanger wilde worden van o ...
Had het langer op zich laten wachten van de zwangerschap met de spiraal te maken…? Of zei de arts dat? Ik heb toevallig een mirena spiraal gehad en was een week (ja letterlijk een week) na eruithalen bevrucht 😬
één maand geleden
Reactie op 1baby2021
Had het langer op zich laten wachten van de zwangerschap met de spiraal te ...
Nee had niks te maken met de spiraal hoor! Want ze zeggen juist dat je na een spiraal snel zwanger kan raken. Maar bij ons duurde het gewoon langer.