9 Reacties

één uur geleden

En als je wacht met de slokjes? Na 3/4/5 slokjes pauze nemen? En dan de fles weer verder aanbieden?

één uur geleden

Difrax ! En dan de 3 standen speen. Hier kun je de snelheid bepalen. 1 is gewoon voor normale stand, maar 2-3 is voor ingedikte melk.

één uur geleden

Reactie op Denisek2001

Difrax ! En dan de 3 standen speen. Hier kun je de snelheid bepalen. 1 is g ...
Kan deze ook op een dr brown speen?

één uur geleden

Reactie op Sharrieexo

Fles bedoel ik 🙈

één uur geleden

Reactie op Sharrieexo

De 3 standen speen is een speen van zichzelf. Bedoel je of die op de fles kan van dr Brown? Ik ga voor je testen ! Ik heb namelijk ook zo dr Brown fles hier liggen

één uur geleden

Reactie op Sharrieexo

Hij kan er wel op, maar of hij dan werk met de standen geen idee… bij de difrax fles loopt de fles in een soort S bocht en kan je de fles maar op 1 manier vasthouden. Of die manier moet je de streepjes van de standen onder het neusje hebben.

één uur geleden

Lanisoh, gewoon speen 1. Wij doen 3 schepjes normale voeding en 1 AR voeding. Gaat prima. Wij vonden de pure pitmeel onhandig en veels te dik.

één uur geleden

Ik heb een even opgezocht, maar ik lees dat het wel kan. Alleen lees ik idd dat mensen dan niet zeker weten of de standen werken. Ik heb laatst bij de trekpleister difrax flessen gekocht in een duo verpakking wat bij de uitverkoop lag. 50% dus nu 2 flessen voor 11 euro. Zo 3 standen speen is 6 nog wat

36 minuten geleden

mam fles speen 2