11 Reacties

24 dagen geleden

Je hebt van Kruidvat eigenmerk een speciale voeding voor krampjes en moeizame ontlasting die heet Kruidvat care met gele letters .. die werkt voor mijn zoontje heel goed al heeft mijn zoontje veel last van maagzuur maar daar ga ik dinsdag voor na een osteopaat dat is ook echt een aanrader bij me eerste ben ik bij een osteopaat geweest en na 1 x was alles over vraag me niet hoe het kan maar het werkte hihi succes !

24 dagen geleden

Ik geef ook kruidvat voeding, en mijn baby van 6 dagen had de eerste dagen enorme krampjes er van.. hij zit nu op 70cc en sinds gisteren laat ik hem op de helft van de fles boeren en totaal geen last meer gehad! Mijn kraamzorg rade namelijk af om van voeding te veranderen.

24 dagen geleden

Hier AH huismerk, heel tevreden over! Toen ik bv en kv ging combineren moest mijn zoontje daar ook even aan wennen, omdat kv wat zwaarder verteerbaar is dan bv. Dus dat is niet zo heel gek, dat ze er krampjes van krijgt. Heb wel meerdere topics hier gelezen over de Kruidvat voeding en krampjes, dus als jullie willen overstappen zou ik dat idd zsm doen omdat wisselen van voeding ook weer merkbaar kan zijn in krampjes.

24 dagen geleden

Reactie op Mel51024

Je hebt van Kruidvat eigenmerk een speciale voeding voor krampjes en moeiza ...
Het liefst kijken we niet direct voor voeding tegen krampjes omdat het nu lijkt dat ze van de KV de krampen heeft. Hiervoor had ze eigenlijk geen krampjes haha. Osteopaat zijn we inderdaad ook geweest. Vond het fijn om een soort apk-keuring van haar te hebben haha. Dankjewel in ieder geval!

24 dagen geleden

Reactie op matcha_1

Hier AH huismerk, heel tevreden over! Toen ik bv en kv ging combineren moes ...
Dankjewel! Gaan we even naar die van de AH kijken ook. Had je eerst ook een ander merk dan de AH? De krampjes die ze nu heeft, dan lijkt ze echt te creperen van de pijn. En niks helpt haar dan. Ze valt uiteindelijk uitgeput in slaap.. zo sneu.

24 dagen geleden

Reactie op ddaannn

Ik geef ook kruidvat voeding, en mijn baby van 6 dagen had de eerste dagen ...
Ook de ‘content’ variant? Helaas helpt laten boeren etc tussendoor niet. Dankjewel in ieder geval!

24 dagen geleden

Nannycare geitenmelk. Geitenmelk is sowieso lichter verteerbaar en komt het meest in de buurt van borstvoeding. Hipp heeft ook geitenmelk en is ook prima. Nannycare heeft persoonlijk mijn voorkeur omdat het gewoon zo clean mogelijk is en bio met goede origine. Wat duurder, maar dat is het ons wel waard :) ons kindje gaat er super op zover. Met andere kindjes veel kraampjes gehad met koemelk en nu met geitenmelk merk ik gewoon dat het tot nu toe allemaal veel milder verloopt. Ernaast geven wij ook een goede probiotica van laveen ter ondersteuning van de darmpjes en zover ben ik prettig verbaasd 😊

23 dagen geleden

Reactie op miloustephanie

Dankjewel! Gaan we even naar die van de AH kijken ook. Had je eerst ook een ...
Ahh wat sneu is dat he. Vooral omdat je zo ziet dat ze veel pijn hebben. Hadden wij met de overstap ook, die gilletjes die ze dan geven ☹️ we hadden Kruidvat in huis maar toen op aanraden van een vriendin de AH melk gekocht. Kruidvat niet gebruikt omdat ik hier veel las over krampjes en die voeding. AH so far so good! Hier ook probiotica klaar staan van Orthica, ook goede dingen over gehoord. Weet niet of je iets hebt van een pittenzakje, maar bij ons verlicht de Kipkep Woller ook erg, ook met het helpen in slaap komen.

23 dagen geleden

Vanuit de verloskundige kregen we te horen dat zd bij kruidvat vaak horen over krampjes waardoor wij etos eigen merk gebruiken. Onze zoon van nu 4 weken doet daar heel goed. Op de helft van de fles even laten boeren doen wij ook

23 dagen geleden

Reactie op gerrinda1991

Vanuit de verloskundige kregen we te horen dat zd bij kruidvat vaak horen o ...
Dit zei mijn verloskundige ook! Wilde ook eerst kruidvat zagen daar meer kindjes met krampen mee dat viel hun op. Is natuurlijk ook per kindje verschillend Wij hebben gekozen voor hero!

23 dagen geleden

Je hebt cinababy druppels tegen de krampen en probiotica kan ook zeker helpen. Dan hoef je niet over te stappen op andere voeding. Dat kan het juist alleen maar erger maken (spreek uit ervaring 🤣)