26 Reacties

18 dagen geleden

Wij hebben de NUK MommyFeel speen. Tot nu toe heel tevreden mee 😊 https://www.amazon.nl/gp/aw/d/B0C4Q55MS6?psc=1&ref=ppx_pop_mob_b_asin_image

18 dagen geleden

MAM spenen, volledig van silicoon en daarzoor super licht! Dit is de kleine versie https://www.amazon.nl/gp/aw/d/B0D1G5RTBY?psc=1&ref=ppx_pop_mob_b_asin_image

18 dagen geleden

Ik ben wel benieuwd… waarom geen Bibs? Die hebben namelijk ook een dental versie die zo schuin omhoog gaat (goed voor de ontwikkeling van het gehemelte) en die zijn groter dan de difrax newborn. Ik heb nu difrax, want die bibs is te groot voor onze kleine meid.

18 dagen geleden

Phillips avent air spenen zijn top!

18 dagen geleden

Wij hebben de Philips advent ultra soft sinds 2 dagen. We hadden eerst een normale difrax speen maar die kon ze niet goed vast houden. Deze van Philips houd ze zoveel beter vast! Heel fijn voor haar maar ook voor ons 🤣

18 dagen geleden

Mam

18 dagen geleden

mam en nuk signature

18 dagen geleden

Reactie op Nienepien1993

Ik ben wel benieuwd… waarom geen Bibs? Die hebben namelijk ook een dental v ...
Ik ben ook benieuwd, waarom geen Bibs? Wij hebben verschillende spenen uitgeprobeerd, en de Bibs anatomisch (met dat afgeplatte kantje) is hier absoluut favoriet!!

18 dagen geleden

De lactatiekundige vertelde dat de bibs niet goed was omdat die bolling te groot is - en ze die nog groter zuigen waardoor er een hele kuil in het gehemelte kan ontstaan. Wij hebben de mijnnami soother en die was prima volgens haar. Ze gaf aan dat je rekening moet houden met de lengte van de speen, minimaal 1 tot 1,5 vingerkootje van je pink

18 dagen geleden

Hier zijn de mam spenen top

18 dagen geleden

Speen van medela

17 dagen geleden

Hier wil ze geen speen hebben 🙈

17 dagen geleden

Wij hebben de MijnNami Soother speen. Deze had hij in het ziekenhuis ook en doet en deed hij het prima op.

17 dagen geleden

Wij vinden die van MAM erg fijn!

17 dagen geleden

Ons dochtertje pakt geen bibs. Advies van Kraamzorg als speen die meeste kindjes wel pakken was Medela of Philips soothie. Ze pakt alleen de Medela (platte speen).

17 dagen geleden

MAM speen!

17 dagen geleden

Reactie op Nienepien1993

Ik ben wel benieuwd… waarom geen Bibs? Die hebben namelijk ook een dental v ...
de bibs spenen krijgen kinderen gehemelte vervorming van.. wordt zelfs door logopediste gezegt en ook afgeraden door CB en verloskundige 🙈🫢 het dochtertje van mijn broer heeft de Bibs speen en je ziet zeker iets afwijkends bij haar gehemelte

17 dagen geleden

Wij gebruiken de Difrax dental speen

17 dagen geleden

Reactie op LauraLove

Phillips avent air spenen zijn top!
Deze gister gekocht en tot nu toe lijkt dit wel wat voor onze vriend! In iedergeval lekker lichtgewicht!😄

17 dagen geleden

Reactie op Liset1998

de bibs spenen krijgen kinderen gehemelte vervorming van.. wordt zelfs door ...
Dit dus!