Waarom zijn er zooooo veel soorten spenen?
We hebben nu de phillips shootie fijn qua lengte speen die mondje in gaat maar erg groot en zwaar dus gaat steeds uit z’n mond.
Difrax 0-6 maand was tekort en de new Born ook.
We willen geen bibs!! Weet iemand of de andere Phillips spenen ook zo’n zelfde lengte als de shootie hebben? Of ander merk?
MAM spenen, volledig van silicoon en daarzoor super licht!
Dit is de kleine versie
https://www.amazon.nl/gp/aw/d/B0D1G5RTBY?psc=1&ref=ppx_pop_mob_b_asin_image
Ik ben wel benieuwd… waarom geen Bibs? Die hebben namelijk ook een dental versie die zo schuin omhoog gaat (goed voor de ontwikkeling van het gehemelte) en die zijn groter dan de difrax newborn. Ik heb nu difrax, want die bibs is te groot voor onze kleine meid.
Wij hebben de Philips advent ultra soft sinds 2 dagen. We hadden eerst een normale difrax speen maar die kon ze niet goed vast houden. Deze van Philips houd ze zoveel beter vast! Heel fijn voor haar maar ook voor ons 🤣
Ik ben wel benieuwd… waarom geen Bibs? Die hebben namelijk ook een dental v ...
Ik ben ook benieuwd, waarom geen Bibs? Wij hebben verschillende spenen uitgeprobeerd, en de Bibs anatomisch (met dat afgeplatte kantje) is hier absoluut favoriet!!
De lactatiekundige vertelde dat de bibs niet goed was omdat die bolling te groot is - en ze die nog groter zuigen waardoor er een hele kuil in het gehemelte kan ontstaan.
Wij hebben de mijnnami soother en die was prima volgens haar.
Ze gaf aan dat je rekening moet houden met de lengte van de speen, minimaal 1 tot 1,5 vingerkootje van je pink
Ons dochtertje pakt geen bibs. Advies van Kraamzorg als speen die meeste kindjes wel pakken was Medela of Philips soothie. Ze pakt alleen de Medela (platte speen).
Ik ben wel benieuwd… waarom geen Bibs? Die hebben namelijk ook een dental v ...
de bibs spenen krijgen kinderen gehemelte vervorming van.. wordt zelfs door logopediste gezegt en ook afgeraden door CB en verloskundige 🙈🫢
het dochtertje van mijn broer heeft de Bibs speen en je ziet zeker iets afwijkends bij haar gehemelte