7 Reacties

5 dagen geleden

Hoi, ik gebruik de Elvie dubbele elektrische pump. Ben er heel tevreden over hij is draadloos, blijft goed zitten en is bijna geluidloos.

5 dagen geleden

Momcozy m5

5 dagen geleden

Ik zou voor een kolfconsult gaan bij een lactatiekundige. Mij heeft het erg geholpen om verschillende kolven te kunnen uitproberen. Bovendien meet de lactatiekundige je maat. Dat vond ik erg handig.

5 dagen geleden

Kolf consult maar ik ben zonder consult omdat ik al twee afspraken had gehad met een lactatie verpleegkundige voor de madela gegaan. Die je in je bh kan stoppen. Ik had ervoor twee getest en Mandela werkte gewoon heel goed bij mij. Bij een andere kreeg ik pijn

5 dagen geleden

Ik zou ook een kolfconsult adviseren. Ik had van te voren veel online gelezen en dacht al zeker te weten welke handsfree kolf ik wilde. Ik kon hem uitproberen tijdens het consult en het bleek dat die kolf niet goed aansloot bij mij en dat de productie minder was. Uiteindelijk voor een kolf gegaan waarbij ik de meeste productie had én die een stuk goedkoper was die ik anders blind had besteld!

5 dagen geleden

Evite

5 dagen geleden

Ik heb die van Philips. Als je geen consult neemt, is die aan te raden qua pasvorm omdat ie bijna op elke borst zou moeten passen. Flesjes zitten er direct aan, fijn als je meteen wil voeden maar het ziet er niet changent uit.