25 Reacties

één maand geleden

Bemini!

één maand geleden

Ik heb geen ervaring maar wel goede berichten gelezen over de Lodger newborn slaapzak. Wel ook rond de €50,00. Puckababy heeft nu overigens wel 20% korting Wel belangrijk dat het goed passend is rondom het nekje want als het te groot is kan het heel gevaarlijk zijn. Ik denk dat hema 50/56 voor nu nog wat te groot is, maar misschien kun je passen.

één maand geleden

Onze dochter van 4 weken oud geboren met gewicht 3310 gram past nog niet in de slaapzak van hema 50/56. Ze kan dan echt volledig wegzakken in de slaapzak met haar hoofdje. Ik zou dus niet voor die van hema gaan lijkt me dan ook voor jullie meisje nog veel te groot.

één maand geleden

Ik weet niet goed hoe het met de maten zit, maar heb hele goede ervaringen met de Puckababy. Ze zijn inderdaad vrij prijzig, maar er staan er heel erg veel op Vinted voor mooie prijsjes. Ze zijn vaak ongebruikt, omdat mensen toch geen slaapzak hebben gebruikt of een ander soort oid.

één maand geleden

En zijn er dan nog verschillen in nekmaat tussen de slaapzak newborn en de piep inbaker? 🤭

één maand geleden

Ik heb de puckababy piep gebruikt en Jollein newborn slaapzak. Beide gewoon prima rondom het nekje voor ons meisje van 2700 gram (op dr lichtst 2500 gram).

één maand geleden

Nog een vraagje: van de puckababy newborn 0-6 maanden, zouden jullie nu dan de katoenen versie (tog 0.5) aanraden of toch de teddy (tog 2.0)? Voor de komende maanden? Die teddy is wel flink warm en volgens mij is onze slaapkamer zo rond de 17-18 graden minimaal. Dan zou ze er alleen met een korte mouwen romper onder hoeven. Maar als we dan snachts gaan verschonen ligt ze dus met een koud rompertje op het verschoonkussen.. ook niet heel fijn. Beter dan de 0.5 versie met haar kleertjes van die dag eronder…?

één maand geleden

Reactie op starry94

Nog een vraagje: van de puckababy newborn 0-6 maanden, zouden jullie nu dan ...