Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar een fijne olie om mijn buik en borsten dagelijks mee in te kunnen smeren gedurende de zwangerschap. Ook al ben ik me er heel goed van bewust dat striae met name genetisch zijn bepaald lijkt het me toch fijn hier actief mee bezig te zijn. Ook als bindingsmoment met de baby.
Nu lees ik op internet over verschillende oliën. Ik neig nu naar de Bio Oil maar vraag me af of iemand hier nog tips en of ervaringen heeft in bijvoorbeeld voorgaande zwangerschappen welke je toen gebruikt hebt?
Ook tips over andere pregnancy safe skincare zijn heel erg welkom!
Fijn om hier even over te kunnen sparren!
Ik gebruikte naif belly balm. Toevallig omdat ik die gekregen had, had het zelf niet speciaal gekocht denk ik.
Hij ruikt wel heel lekker en niet zo vettig enz.
Ik heb de zwangerschapsolie en butter van weleda gebruikt. Zeer tevreden over de producten en ook geen striae gehad(al schijnt dit een erfelijke rol te zijn?) Ik zou dit bij een evt. 2e zwangerschap zo weer gebruiken en raad het ook aan in mij omgeving.
Ik heb er veel geprobeerd ivm zwangerschapsjeuk, er werd aangeraden veel te smeren met olie of crème. Ik vond NAIF buikbalm en olie, Rituals olie, kruidvat buikolie en Bio Oil erg fijn, maar de NAIF buikbalm staat hier op #1 😍