16 Reacties

2 jaar geleden

Ik gebruikte naif belly balm. Toevallig omdat ik die gekregen had, had het zelf niet speciaal gekocht denk ik. Hij ruikt wel heel lekker en niet zo vettig enz.

2 jaar geleden

Ik vond de Bio Oil een hele fijne!

2 jaar geleden

mama olie en crème van kruitvat merk bij m'n vorige zwangerschap smeerde ik sochtends de crème en savonds de olie vond deze lijn echt super fijn

2 jaar geleden

Kneipp bio olie, ruikt ook lekker naar sinaasappel 😍

2 jaar geleden

Reactie op Joycani

Ik gebruikte naif belly balm. Toevallig omdat ik die gekregen had, had het ...
Heb deze ook! Vind hem echt lekker. Heb hem voor 5 euro gescoord bij de Kruidvat in de aanbieding!

2 jaar geleden

De sleedoornolie van Dr.Hauschka is heel fijn, helemaal natuurlijk ook. Wel iets prijziger dan de ander genoemde olieën..

2 jaar geleden

Naif heb ik gebruikt. Ook al werkt t echt niet tegen striae idd, ik heb me vanaf dag 1 ingesmeerd en zit onder de strepen 😓

2 jaar geleden

Ik heb die van Rituals gebruikt, smeert goed en ruikt heerlijk! (Manlief vond m niet lekker ruiken)

2 jaar geleden

Ik heb de zwangerschapsolie en butter van weleda gebruikt. Zeer tevreden over de producten en ook geen striae gehad(al schijnt dit een erfelijke rol te zijn?) Ik zou dit bij een evt. 2e zwangerschap zo weer gebruiken en raad het ook aan in mij omgeving.

2 jaar geleden

Weleda is ook heel fijn

2 jaar geleden

Ik heb ook weleda gebruikt en toen geen striae gehad, maar inderdaad het zal erfelijk ook zijn. Mijn moeder had ook niks.

2 jaar geleden

Ik heb er veel geprobeerd ivm zwangerschapsjeuk, er werd aangeraden veel te smeren met olie of crème. Ik vond NAIF buikbalm en olie, Rituals olie, kruidvat buikolie en Bio Oil erg fijn, maar de NAIF buikbalm staat hier op #1 😍

2 jaar geleden

Rituals, fijne crème en ruikt zo lekker!

2 jaar geleden

Naif buikbal. In de ochtend, want het trekt snel weg. ''s avonds gebruik ik weleda buikolie, die ruikt heerlijk!

2 jaar geleden

Ik vind de olie van Weleda ook heel fijn vorige zwangerschap.