12 Reacties

5 maanden geleden

Ik lees mee

5 maanden geleden

Ik heb bij de zara fijne schoentjes gekocht. Barefoot, dus bredere voorvoet en dunne flexibele zool.

5 maanden geleden

Ik zou eerst gaan voor simpele slofjes met leren zooltjes ofzo. Voeten groeien zo hard op deze leeftijd

5 maanden geleden

Ik lees ook mee! Zat al een beetje op Vinted te kijken maar nog niet iets goeds gevonden. Mijn dochter loopt nog niet maar is idd ook echt overal aan het optrekken. Voor buiten vind ik het dan wel fijn dat ze iets meer dan sokken aan kan

5 maanden geleden

Voor mijn oudste dochter had ik pas schoenen gekocht toen ze goed los kon lopen. Volgensmij wordt dit ook aanbevolen door kinderartsen zodat de voet natuurlijk kan groeien. De eerste schoenen had ik bij shoesme gehaald in de winkel. Ze meten dan de voeten precies en dan heb je de juiste maat. Daar heb ik hele buigzame schoentjes gekocht voor de leren lopen periode.

4 maanden geleden

Merk shoesme

4 maanden geleden

Schoenen pas halen als je kindje een ruime tijd zelfstandig kan lopen. Tot dan sloffen, zoals Aapie sloffen

4 maanden geleden

Bedankt voor de tips! Echte schoenen heb ik het niet over (zoals bij t lopen), want ik weet dat dit nog niet goed is voor haar voeten. Maar ik vind het prettig dat ze iets meer aan haar voeten heeft om buiten te staan dan sokken.

4 maanden geleden

Reactie op Fellay

Bedankt voor de tips! Echte schoenen heb ik het niet over (zoals bij t lope ...
Die van Aapie zijn geschikt voor buiten.

4 maanden geleden

Ik zou wachten met schoentjes tot ze echt goed zelfstandig kan lopen en tot die tijd zo veel mogelijk op blote voeten laten. Ik heb bij mijn oudste een week of 6 na het beginnen met los lopen pas schoentjes gekocht. De voetjes veranderen namelijk heel erg in die periode en anders heb je kans dat de schoentjes niet goed blijken te passen. Ik ben toen gegaan voor barefoot schoenen van Muris brand. Maar shoesme schoentjes zijn ook goed.

4 maanden geleden

Reactie op Bambam3

Ik zou wachten met schoentjes tot ze echt goed zelfstandig kan lopen en tot ...
Oh sorry ik zie nu je laatste reactie!

4 maanden geleden

Reactie op Fellay

Bedankt voor de tips! Echte schoenen heb ik het niet over (zoals bij t lope ...
Dat snap ik! Ik heb het nog niet geprobeerd maar het schijnt dat lodger goede opties heeft. Niet zo heftig als normale schoenen maar wel iets meer bescherming voor de voetjes https://www.lodger.com/nl-nl/producten/1335,-43946/leren-babyslofjes