5 Reacties
5 dagen geleden
Als ze een droge huid heb doe ik “op t wangetje” op van zwitsal en elke dag haarlotion van zwitsal. Ik was haar met wasgel en ik smeer in de plooien (nekje/kin, oksels en liezen) huidolie gemengd met lotion en derest van dr lichaam ook lotion
5 dagen geleden
Zo min mogelijk hormoonverstorende stoffen heb ik t liefst (zonder parfum sowieso).. hier is alles wat we gebruiken van weleda. Tot nu toe zijn dat de billencreme en babyolie. Ook shea butter doe ik op t gezichtje, mijn baby heeft wat berg. Badje enkel water met een klein beetje borstvoeding erin!
4 dagen geleden
We gebruiken wasgel van babylove ( dm Duitsland) we smeren de billetjes in met bepathen baby , zijn gezicht met Weleda gezichtscrème baby en zijn lijfje met neutral babyolie.
4 dagen geleden
Hier gebruik ik eigenlijk t liefst zo min mogelijk. In t badje wat borstvoeding. En ze had n smetplekje in de lies en dat ging snel over met zinc crème van naïf. Af en toe een baby massage met olijfolie (gelijk goed voor t huidje.
1x in de week wassen met wat wasgel van naïf. Verder dus niks.
Als ze iets groter is en haar huidje wat meer aan kan zal ik wat bodylotion etc gaan gebruiken maar vind dit nu nog te heftig