12 Reacties

茅茅n maand geleden

Nou dat uur eraf halen zodat het haar "normale" voedingstijd is.

茅茅n maand geleden

Onze kleine is begint pas aan zijn vijfde dag.. Vannacht heeft hij voor het eerst super goed geslapen, incl. dat uur extra wintertijd!! Het was even goed rekenen dat de voedingen niet te ver van elkaar af zaten, maar omdat we nog geen ritme hebben kwam het vannacht niet super nauw..

茅茅n maand geleden

Nou wij dachten vannacht. Oh ze meld zich. Het is kwart over 2 dus de klok zal al terug zijn ( kwart over 3) wat goed 4 uurtjes ertussen.. helaas馃ぃ tijdens t voeden sprong de klok wederom terug naar 2. Na de voeding wel 4 uur er tussen gehad dus we zijn tevreden. Ze is ook verkouden dus dat uurtje eerder maakt niet uit dan had ze het nodig.

茅茅n maand geleden

Reactie op Dev1Dal

Onze kleine is begint pas aan zijn vijfde dag.. Vannacht heeft hij voor het ...
Wat goed zeg ze kwam bij ons rond half 3 dat was nog voor de wintertijd en toen rond 6 uur en toen weer rond 8 uur. Die van 8 uur heb ik kunnen rekken tot 9 uur ze heeft bijna een half uur geleden der fles leeg

茅茅n maand geleden

Reactie op momtobe202410

Nou wij dachten vannacht. Oh ze meld zich. Het is kwart over 2 dus de klok ...
Ja ik herken het hoor die van mij is ook verkouden heb neusspray voor der, maar als zij verstopt zit en ze heeft der fles leeg spuugt ze en dat is niet erg

茅茅n maand geleden

Hahaha ik had vannacht zo'n wtf momentje. Volgens mij heeft meneer een regeldag waardoor hij zich vaker meldt. Had hem om 2.10 op bed gelegd na het voeden. Ben gaan slapen, maar werd wakker omdat hij weer honger had. De klok gaf aan dat het 2.25 was. Ik dacht: "huhhh hoe dan? Dat kan echt geen kwartier zijn geweest". Maar de klok was natuurlijk verzet 馃槀

茅茅n maand geleden

Reactie op Anoniem_97

Hahaha ik had vannacht zo'n wtf momentje. Volgens mij heeft meneer een rege ...
Haha het is echt ff wennen en kijken wanneer zij weer eten wil/krijgt van mij mogen heel die zomer en winter tijd afschaffen

茅茅n maand geleden

Wij zetten nog de wekker a 3 uur, maar kwamen dan precies om 2:30u uit. En dachten om al deze stress te voorkomen (welke 2:30u het zou zijn) hebben we de wekker een half uurtje later gezet. Ook omdat we hiervoor 2 clusternachten achter de rug hadden en dus wel wat slaap konden gebruiken 馃槍 overdag meldt de kleine man zich meestal om de 2,5 uur maar 鈥榮 nachts houden we dus de wekker erbij

茅茅n maand geleden

Reactie op janetlv

Haha het is echt ff wennen en kijken wanneer zij weer eten wil/krijgt van ...
Mee eens!

茅茅n maand geleden

Reactie op mimi315

Wij zetten nog de wekker a 3 uur, maar kwamen dan precies om 2:30u uit. En ...
Hoe oud is jullie mannetje? Mij. Dochter is maandag 5 weken oud en komt om de 3 a 4 uur uit der zelf zonder wekker. Ook de nachten zetten wij geen wekker

茅茅n maand geleden

Reactie op janetlv

Hoe oud is jullie mannetje? Mij. Dochter is maandag 5 weken oud en komt om ...
Vandaag een week, en nog niet lekker op geboortegewicht en een vleugje geel nog. Dus vandaar de wekker. Anders zou hij (en wij 馃槄) vast wat langere stukjes kunnen maken

茅茅n maand geleden

Hier was t vannacht ook even gek mevrouw moest om 2uur (1e keer) precies voor een voeding. Ik wilde mijn wekker zetten maar hij geeft dan aan na hoeveel tijd je wekker af gaat en dit zou 4 uur later zijn ipv 3uur dus de 2e keet 2 uur... moest ik maar de wekker om 01.59 zette dan klopte t wel.... ellende