17 Reacties
vorig jaar
Reactie op starry94
Thanks, heb de huisarts een berichtje gestuurd, vroeg me af of meer dames h ...
Het kan heel veel zijn, maar ik denk aan een schimmeltje, omdat je ook een droge mond hebt, maar geen koorts of pijn
vorig jaar
Hoii dit lijkt op een tonsilstone. Google maar. Je kan voorzichtig met een wattenstaafje het er proberen uit te duwen. Ik heb dit heeeeeeeel vaak gehad. Nu sinds een half jaar geen amandelen meer maar daarvoor om de haverklap inclusief ontstekingen etc.
Je kan ook even langs een huisarts maat die zal er niks aan doen
vorig jaar
Ook je verhaal het gevoel dat er iets in je keel vast zit past bij een tonsilstone
vorig jaar
Reactie op babynummertwee
Hoii dit lijkt op een tonsilstone. Google maar. Je kan voorzichtig met een ...
Ik heb dit vroeger wel vaker gehad ja! Van die kleine witte brokkeltjes heel af en toe. Laatste jaren nooit meer. Zal wel door verlaagde weerstand komen.
Ben met een wattenstaafje aan de gang gegaan maar moet steeds kokhalzen😂
Thanks iig!
vorig jaar
Reactie op starry94
Ik heb dit vroeger wel vaker gehad ja! Van die kleine witte brokkeltjes hee ...
Hahaha jaa vreselijk hé succes hopelijk ben je er snel vanaf 😘
vorig jaar
Ja ik heb daar ook last van gehad tijdje terug. Heb toen heel goed en veel gedronken dat hielp wel bij mij en daarna was het weg.
vorig jaar
Dit zijn kleine amandelsteentjes. Kan helemaal geen kwaad! Het ontstaat door een ophoping van afvalstoffen in de poriën achter in je keel. Je krijgt dit vooral bij een verlaagde weerstand. Genoeg slapen, goed eten (veel fruit) helpt bij mij altijd. En als je er veel last van hebt kan je ze er uit drukken, maar hij komt vanzelf los. Niks ergs dus!
vorig jaar
Reactie op Gr
Heb je hem er zelf uitgehaald of er uit laten halen? Ik heb er zelf ook een ...
Je kan het met wattenstaafje proberen er uit te drukken als een soort puistje wat je uit knijpt. Kan je uit ervaring vertellen dat dat niet heel fijn is. maar daarna lucht het wel op als ie er uit is. Huisartsen doen dit vaak niet en zeggen dat het vanzelf wel weg gaat en dat je dan veel moet drinken en spoelen enzo maat bij mij werkte dat nooit
vorig jaar
Reactie op Gr
Heb je hem er zelf uitgehaald of er uit laten halen? Ik heb er zelf ook een ...
Oh het stelde niet veel voor bij mij! Geen pijn ofzo!
Maar ik probeerde eerst met een wattenstaafje maar daarmee duwde ik hem juist weer terug in het gat.
Toen zo’n gum tandenstoker van plastic gebruikt en er in beetje in geprikt en toen wipte ik hem er meteen uit. Deed mij totaal geen pijn ofzo vond het heel satisfying stiekem 😂
Er blijft een soort gaatje achter dat was nog een beetje gevoelig die dag maar daarna niet meer
vorig jaar
Als hij "rijp" is dan hoest je hem er vaak wel uit. Mij zo vaak gebeurd. Komt vanzelf.