12 Reacties

23 dagen geleden

Ja ervaring mee wat wil je weten?

23 dagen geleden

Aai dat klinkt niet fijn! Heel veel sterkte!

23 dagen geleden

Reactie op RobinB122

Ja ervaring mee wat wil je weten?
Hoelang duurde het voordat de wond gesloten was? En is het mooi geheeld?

23 dagen geleden

Reactie op steffy2811

Aai dat klinkt niet fijn! Heel veel sterkte!
Dankjewel!

23 dagen geleden

Niet helemaal, maar nu 4,5 week geleden en een gedeelte van de wond zat ook een ontsteking en dat is uit zichzelf open gegaan. Moet dinsdag naar het ziekenhuis om te kijken hoe nu verder. Denk dat ze het of gaan lijmen, of dat ze het inderdaad ook zo laten, zal de herstel tijd wel verhogen🤷🏻‍♀️😅 Hoop dat het bij jou snel over is!

23 dagen geleden

Reactie op Zoey99

Hoelang duurde het voordat de wond gesloten was? En is het mooi geheeld?
Bij mij mooi geheeld ondanks 2x open wond. Duurde bij mij zoon 3 weken tot volledige sluiting heb 2 weken wondzorg van thuiszorg gehad omdat het een vrij diepe wond was die kwamen dan dagelijks de wond spoelen

21 dagen geleden

Bij mijn vorige kezersnede is de wond zelf weer een beetje open gegaan dat duurde meer dan een maand voor het weer dicht was. Op die plekt was het litteken later ook wat dikker maar viel uiteindelijk mee.

21 dagen geleden

Dankjewel voor alle reacties. Vandaag is de wond opgemeten de snee is 8 cm open en onder de huid aan de rechter kant nog 3 cm… Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren

21 dagen geleden

Reactie op Zoey99

Dankjewel voor alle reacties. Vandaag is de wond opgemeten de snee is 8 cm ...
Doen ze daar verder niks aan dan?

21 dagen geleden

Reactie op _xkb

Doen ze daar verder niks aan dan?
Nee, het moet langzaam vanuit binnen dicht groeien. Er zit nog viezigheid in de wond wat eruit moet. De wond wordt dagelijks gespoeld en verzorgd op advies van een wondverpleegkundige. Ook heb ik nog antibiotica tot 7 november. Maar ik vraag me dus af hoelang dat wel niet gaat duren.. vind het zo akelig

21 dagen geleden

Reactie op Zoey99

Nee, het moet langzaam vanuit binnen dicht groeien. Er zit nog viezigheid i ...
Dat klinkt inderdaad erg akelig🥲 heel erg balen zeg en snap dat je je afvraagt hoelang dit gaat duren... maak je de wond zelf schoon dan?

20 dagen geleden

Reactie op _xkb

Dat klinkt inderdaad erg akelig🥲 heel erg balen zeg en snap dat je je afvr ...
Jaa… Mijn vriend is verpleegkundigen, hij heeft instructies gekregen vanuit het ziekenhuis en verzorgd de wond voor me.