12 Reacties
23 dagen geleden
Niet helemaal, maar nu 4,5 week geleden en een gedeelte van de wond zat ook een ontsteking en dat is uit zichzelf open gegaan. Moet dinsdag naar het ziekenhuis om te kijken hoe nu verder.
Denk dat ze het of gaan lijmen, of dat ze het inderdaad ook zo laten, zal de herstel tijd wel verhogen🤷🏻♀️😅
Hoop dat het bij jou snel over is!
23 dagen geleden
Reactie op Zoey99
Hoelang duurde het voordat de wond gesloten was? En is het mooi geheeld?
Bij mij mooi geheeld ondanks 2x open wond. Duurde bij mij zoon 3 weken tot volledige sluiting heb 2 weken wondzorg van thuiszorg gehad omdat het een vrij diepe wond was die kwamen dan dagelijks de wond spoelen
21 dagen geleden
Bij mijn vorige kezersnede is de wond zelf weer een beetje open gegaan dat duurde meer dan een maand voor het weer dicht was. Op die plekt was het litteken later ook wat dikker maar viel uiteindelijk mee.
21 dagen geleden
Reactie op _xkb
Doen ze daar verder niks aan dan?
Nee, het moet langzaam vanuit binnen dicht groeien. Er zit nog viezigheid in de wond wat eruit moet. De wond wordt dagelijks gespoeld en verzorgd op advies van een wondverpleegkundige. Ook heb ik nog antibiotica tot 7 november. Maar ik vraag me dus af hoelang dat wel niet gaat duren.. vind het zo akelig