16 Reacties
één maand geleden
Geen ervaring maar wilde je even sterkte wensen, lijkt me heel eng, succes mama 🤍
één maand geleden
Geen eigen ervaring. Maar fysio hier! Bij zenuwschade kun je tot 6maanden na de schade herstellen, wat dan niet terug gekomen is komt meestal niet meer. Lastig te zeggen van te voren of het zo blijft. Maar, ik heb patienten gehad die na een zenuwschade geen problemen meer hebben! Dus er kan heel veel! Het beste na 6-8weken bij een fysio melden die een sensopro trainer heeft.
Geloof fysio is op dit moment alleen aanvullend verzekerd, zeker iets om te bekijken (woon zelf in het buitenland dus ben niet helemaal meer op de hoogte).
één maand geleden
Bedankt allemaal! Ik heb nog geen idee hoe ze het verkeerd gezet hebben… ben zo bang dat ik later niet met mijn zoon leuke dingen kan doen en ik alleen maar kan zitten. Ik heb me aangemeld bij een fysio en daar mag ik vrijdag al heen. Het is erg vervelend want ik durf mijn zoon dus niet naar beneden te tillen en mijn vriend gaat vanaf volgende week dinsdag weer werken.. (dagen van 07.00 tot 22.00) ik vind het zo beangstigend dat ik zometeen alleen ben in huis met een zoon van dan drie weken en ik elk moment op de grond kan vallen en niet meer zelfstandig omhoog kan komen
één maand geleden
Bij mij hadden ze ook een zenuw geraakt, maanden heb ik met pijn gelopen die ik naar mn stuitje voelde, en van daar uit door liep naar de achterkant van mijn bovenbenen. Ben toen bij de fysio geweest en kan nu zeggen dat het sinds 1,5 maand gelukkig sterk afgenomen is.
Hopelijk komt het bij jou ook snel goed🍀🤞🏼
één maand geleden
Bij mij is de ruggenprik ook verkeerd gezet, mijn linkerbeen is gevoelloos, en de linker helft van mijn buik.
Ik wacht ook op de MRI, ze geven aan dat het binnen 2 weken over kan zijn maar daar geen zekerheid over hebben
12 dagen geleden
Reactie op silkepiel
En hoe is het afgelopen??? Ben benieuwd 🙏🏻
Op de MRI was niks te zien .. ik heb eind november een EMG onderzoek doormidden van huidelectronen en naalden.. ze gaan dan via mijn rug kijken welke zenuwen allemaal zijn aangetast. Verder heb ik nog geen gevoel in mijn knie. Wel heb ik doormiddel van fysiotherapie de spieren rondom sterker kunnen maken waardoor ik wel weer zelfstandig kan lopen met veel moeite en vallen. Lief dat je er naar vraagt!