4 Reacties

21 dagen geleden

Hi, ik heb hetzelfde. Ik probeer als ik uit bed ga om dan toch even iets meer te lopen om toch in beweging te blijven. Gisteren ook geprobeerd om naar beneden te gaan, 1x de trap op en af. Dit was wel even zwaar maar wel prettig om toch even die beweging te hebben gemaakt

21 dagen geleden

Mss paracetamols op bouwen ivm spiegel? Hopelijk helpt het...sterkte lieve mama!

21 dagen geleden

Ik heb zelf echt 4 dagen bedrust aangehouden en ben daarna voor het eerst van de trap gegaan. Dit werd geadviseerd om dat voor een week dan achterstevoren trede voor trede te doen. en langzaam op te bouwen. En inderdaad een spiegel paracetamol opbouwen, iedere 6 uur 2 paracetamol voor die eerste week is geen straf. Ook voor de stuwing zodirect. Inmiddels loop ik (vandaag is de kleine 1 week en 6 dagen) vrolijk weer in het rond! Ik til alleen mijn oudste zoontje (1 jaar en 8 maanden) nog niet echt.

20 dagen geleden

Reactie op Nienepien1993

Ik heb zelf echt 4 dagen bedrust aangehouden en ben daarna voor het eerst v ...
Ah super dat geeft perspectief! Ben van de week voor het eerst naar beneden en doe nu 2x per dag voor de eet momenten met mn dochter. Wel lekker om ook ff te bewegen. Maar klinkt onwijs hoopvol! Ben ook aan de bekken bodem oefeningen begonnen dus hopelijk zet dat wat zoden aan de dijk n