9 Reacties
één maand geleden
Heyhey! Heel herkenbaar je verhaal, ik ben maandag uitgerekend, maar vind het zo zwaar met een dreumes thuis. Die van mij is over 3 maand twee, wil zo graag steeds stoeien en rennen en ik moet m steeds teleurstellen, heb er de energie niet voor en idd een korter lontje. De dagen duren dan ook zo lang, heb jij dat ook? Ik ben van 7 tot 18 alleen met hem door de weeks.
één maand geleden
Reactie op Koekiboe
Heyhey! Heel herkenbaar je verhaal, ik ben maandag uitgerekend, maar vind h ...
Jaa herkenbaar! Vooral dat moeten teleurstellen vind ik lastig, omdat je wel graag wilt! Mijn dochter gaat evengoed gewoon 2 dagen naar de opvang, (Vind belangrijk voor haar dat ze gewoon in haar ritme blijft, er gaat straks al genoeg veranderen) dus dat scheelt wel, maar de dagen dat ik alleen met haar ben kunnen inderdaad heel lang duren..
één maand geleden
Hou vol mama!💪
Had hier precies hetzelfde. Merkte dat ik die laatste 2 weken echt wel onredelijk was tegen mijn zoontje (nu 1 jaar en 9 maanden)
Met precies 40 weken begon mijn feestje en werd de tweede spoedig geboren. Hoewel ook dat wennen is, zitten we nu op dag 6 en kunnen we eindelijk na alle hectiek van elkaar leren genieten met zijn nieuwe zusje erbij🤞
Het is even een lange wacht, want die laatste loodjes… ik vond het echt bijna niet te doen en heb uiteindelijk toch een aantal keer gevraagd of iemand hem onder zijn hoede kon nemen of ons samen meenam naar de speeltuin bijv.
één maand geleden
Reactie op Roosjeeee
Jaa herkenbaar! Vooral dat moeten teleurstellen vind ik lastig, omdat je we ...
Ja, hier hetzelfde, gaat 1,5 dag nog naar de opvang en hoe erg ook, geniet ik wel even van die momenten. En ik heb lieve ouders en schoonouders die dan wat vaker langskomen en even met hem gaan voetballen en buitenspelen.
Ook fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die die laatste loodjes zo zwaar vind, ik had dat bij de 1e totaal niet.
één maand geleden
Heel herkenbaar. Ik ben vandaag uitgerekend en ze zit nog lekker in mijn buik heb ik het idee.. mijn eerste kwam ook met 38 weken. Dan duren die twee weken na 38 echt lang he? Ik word er ook onzeker van, alsof ik denk dat mijn lichaam het niet goed doet of zo.
Vraag vooral hulp als je die beschikbaar hebt! Mijn moeder helpt me heel veel met mijn dochter en gaat met haar buitenspelen omdat ik dat niet meer kan. Dan heb ik zelf ook een rustmoment.
Ik hoop voor ons allemaal dat de babys snel geboren gaan wordeb
één maand geleden
Ik heb dat met 40 weken denk ik. Ik ben ook woensdag de 30e uitgerekend en heb al 2 kinderen. Die andere twee kwamen allebei rond de uitgerekende datum. Eigenlijk wel exact dezelfde reden als jij dus.
Ik kreeg constant van mensen te horen dat deze vast eerder komt en heb altijd geantwoord dat ik er vanuit ga dat ze hetzelfde gaat doen als haar broer en zus. Dus tot die uitgerekende datum hoop ik nergens op.
Alleen… vorige week had ik opeens weeen en die zijn gestopt. En toen dacht ik wel dat het echt niet lang meer kon duren. Ik denk dat ik na woensdag wel echt heel onrustig ga worden. Ik vond het afgelopen week ook al pittig/pure wachttijd. Ik kan niet zoveel meer. Manlief moet nu ook alles met de kinderen doen.
één maand geleden
Ja ik herken deze wel idd.
Nu 39 wk. Maar m’n 3 andere kinderen kwamen precies tussen de 39 en 40 weken. Dus ik “reken” nu een soort ook op deze aanstaande week. Als dat dus niet zo is; ben ik denk echt heel sacherijnig. Vooral idd omdat anderen ook zeggen; je kan gerust nog 3 weken lopen. Ja duh snapk maar wil ik niet aan🙄😂😂
één maand geleden
Reactie op Sosaev
Ja ik herken deze wel idd.
Nu 39 wk. Maar m’n 3 andere kinderen kwamen pre ...
Jep exact dit! En dat onrustige gevoel is dus bij mij eigenlijk met die weeen van vorige week begonnen. Ik zit nu op de termijn van nr 1. Ze heeft nog 2 dagen voor de termijn van nr 2 en dan gaat mijn chagrijn wel echt aan… Nog 2 weken trek ik echt niet. Ik ben fysiek echt weinig waard deze laatste weken.