16 Reacties

één maand geleden

Wij hebben de babyzen yoyo. Heel compact, wordt een soort schoudertas idee. Wij zijn er heel blij mee

één maand geleden

Joolz Aer+! Kan helemaal plat en is simpel met 1 hand in en uit te klappen. Mega tevreden mee

één maand geleden

Reactie op DS2020

Joolz Aer+! Kan helemaal plat en is simpel met 1 hand in en uit te klappen. ...
Same!

één maand geleden

Wij hebben goede ervaring met de MaxiCosi Lara2. Stuk goedkoper dan de Joolz en BabyZen.

één maand geleden

Wij hebben van Novi baby, echt een hele fijne buggy! Maar moet de buggy plat kunnen zodat je daar dan de baby in kan leggen of omdat je de peuter wilt laten slapen? Anders zou ik misschien toch nog wat inlezen en bedenken waarvoor je het wilt gebruiken. Een buggy wordt namelijk ergonomisch wel echt afgeraden voor een baby. Dus hele korte stukjes zal dan wel kunnen maar langere stukken of met dagjes weg niet.

één maand geleden

Reactie op Nover

Wij hebben van Novi baby, echt een hele fijne buggy! Maar moet de buggy pla ...
Voor nu zal de buggy gebruikt worden voor mijn peuter. Volgend jaar zomer wil ik hem dan meenemen op vakantie en zal onze kleine meid erin gaan en mogelijk erin slapen. Voor nu zal ze er zeker nog niet in gaan en hebben we nog onze kinderwagen.

één maand geleden

Reactie op Bhabi

Wij hebben goede ervaring met de MaxiCosi Lara2. Stuk goedkoper dan de Jool ...
Deze heb ik ook gezien alleen gelezen dat deze klein is en een peuter en nauwelijk in past. Heb je daar ervaring mee?

één maand geleden

Reactie op DS2020

Joolz Aer+! Kan helemaal plat en is simpel met 1 hand in en uit te klappen. ...
Ook goed passend voor een peuter?

één maand geleden

Reactie op Lyske

Mijn zoontje van 2 jaar, 3 mnd zit er nog regelmatig in. Ik vind het zelf wel fijn om de verlengde beensteun (extra accessoire) te gebruiken

één maand geleden

Reactie op Nover

Wij hebben van Novi baby, echt een hele fijne buggy! Maar moet de buggy pla ...
Welk model van Novi baby hebben jullie?

één maand geleden

Reactie op Lyske

Welk model van Novi baby hebben jullie?
De sky https://www.vanastenbabysuperstore.nl/buggy-novi-babyr-sky-taupe-melange?sqr=Buggy%20nov

één maand geleden

Wij hebben de easywalker, iets goedkoper dan de Joolz en kan ook volledig plat en inklapbaar met 1 hand

één maand geleden

Reactie op Lyske

Deze heb ik ook gezien alleen gelezen dat deze klein is en een peuter en na ...
Dat herken ik persoonlijk niet! Mijn zoontje is 2 en past er nog prima in.

één maand geleden

Babyzen yoyo2

één maand geleden

Reactie op Celiie

Babyzen yoyo2
Hier vanmiddag anders in elkaar gezet voor mijn dreumes en baby. Voorheen had ik hem voor dreumes en met meerijdplankje voor peuter. Deze delen kun je los gebruiken maar ook aan elkaar klikken en is opvouwbaar en licht als handbagage mee te nemen in het vliegtuig met schouderband zoals een handtas

één maand geleden

Reactie op Lyske

Zeker! Met 3 jaar heeft m’n zoontje er nog ingezeten