11 Reacties
één maand geleden
Ik zou het iig regelen onder voorbehoud. Mocht je wel veel last krijgen dan kan hij altijd uit logeren.
Houd er rekening mee dat je de volgende ochtend ook vroeg moet melden, tegen 06.30u.
Is je baby al ingedaald? Bij mij lag ze niet laag genoeg in het bekken en was een ballon geen optie. Moest opgenomen worden voor tabletten
één maand geleden
Wij hebben onze zoon wel laten slapen bij opa en oma. Gisteren om 15 uur ballon geplaatst en moesten in eerste instantie vanochtend om 7.15 weer in het ziekenhuis zijn. Achteraf is er besloten dat ik, door omstandigheden, beter kon overnachten in het ziekenhuis. Ik had gisteravond flink last van krampen en vond het wel fijn dat mijn zoontje rustig uit logeren was.
één maand geleden
Reactie op Toepies
Moeten jullie hem daarnaast zelf wegbrengen of wordt hij opgehaald
Opgehaald, maar is half uur ongeveer hier vandaan... ook is mijn zoontje pas net 1 jaar, dus ben ook bang als hij midden in de nacht wakker word gemaakt, in de auto moet en erna nog een ander bed in moet dathij niet meer gaat slapen
één maand geleden
Reactie op Dien28
Ze zeiden dat ze wel is ingedaald, maar nog niet heel diep.. goed dat je he ...
Ik was daar niet op voorbereid, heel vervelend😅
Als de baby niet diep genoeg ligt kan ie door het balonnetje weer omhoog 'kruipen' en dan kan ie in stuit gaan liggen.
één maand geleden
Ik zou hem wel al ergens laten logeren. Mocht de bevalling nog niet direct op gang komen, kun je nog wel even rust pakken.