126 Reacties

8 maanden geleden

Toevallig vanochtend een positieve test in mijn handen! Niet gepland, maar zeer gewenst en welkom ♥️🫶🏼. Ik was in november bevallen van ons eerste kindje

8 maanden geleden

Reactie op Goodledoodle

Toevallig vanochtend een positieve test in mijn handen! Niet gepland, maar ...
Wat leuk gefeliciteerd! 😍 fijn om te lezen dat er iemand is die snel zwanger is van de tweede haha. In mijn omgeving vinden ze het allemaal snel dus ik zoek wat steun hier mocht ik inderdaad zwanger zijn ☺️

8 maanden geleden

Reactie op zizzy19

Wat leuk gefeliciteerd! 😍 fijn om te lezen dat er iemand is die snel zwang ...
Ach niets aantrekken van je omgeving. Gaat er om wat jij wilt, ik hoop ook op positief nieuws voor jou!

8 maanden geleden

Hier okt bevallen en nu weer zwanger🥰

8 maanden geleden

Mag ik vragen aan de rest van jullie of dit dan ook zo 'gepland' is? Ik wil ook weer heel graag, maar vind het dan nu nog best vroeg. Over een aantal maanden gaan we sowieso proberen. Ook omdat de 1e wat langer op zich liet wachten.

8 maanden geleden

Ik ben in oktober bevallen en heb een regelmatige cyclus gehad erna. Nu ineens ben ik sinds zaterdag overtijd heb daarnaast klachten als vermoeidheid misselijk maar de testen blijven maar negatief….

8 maanden geleden

Ik wil zoooo graag weer ! Maar partner wil nog zeker tot sept wachten. Nog even geduld hahaha

8 maanden geleden

Reactie op merr1991

Ik ben in oktober bevallen en heb een regelmatige cyclus gehad erna. Nu ine ...
Bij mij echt precies hetzelfde, alleen heb ik nog niet getest.. Ik ben sinds maandag overtijd. Merk zelf geen klachten

8 maanden geleden

Reactie op BabyMamaJ

Ik wil zoooo graag weer ! Maar partner wil nog zeker tot sept wachten. Nog ...
Ja hier ook zoiets! Maar denk dat ik juli/augustus wel ga proberen!

8 maanden geleden

Vanavond een positieve test! Kan het zelf nog niet geloven, maar heel erg gewenst🥹 onze dochter is bijna 5,5 maand.

8 maanden geleden

In november bevallen en vanmorgen een positieve test. Ik denk nu 2-3 weken zwanger. Niet gepland dus vinden het wel eng maar zijn ook heel blij ❤️ Onze kleine is nu 5 maanden oud.

8 maanden geleden

En hoe is het met de rest?? Nog positieve testjes?

8 maanden geleden

Reactie op KimMEM

In november bevallen en vanmorgen een positieve test. Ik denk nu 2-3 weken ...
Super gefeliciteerd!💙🩷

8 maanden geleden

Reactie op KimMEM

In november bevallen en vanmorgen een positieve test. Ik denk nu 2-3 weken ...
Super gefeliciteerd 💙🩷

8 maanden geleden

Reactie op Daisy19933

Vanavond een positieve test! Kan het zelf nog niet geloven, maar heel erg ...
Super gefeliciteerd 💙🩷

6 maanden geleden

Hoe is het met de meiden die al zwanger zijn? Hier begint het elke maand steeds meer te kriebelen 😅

6 maanden geleden

Reactie op tes manuaal

Hoe is het met de meiden die al zwanger zijn? Hier begint het elke maand st ...
Bij mij begint het ook weer te kriebelen… 🩷🩵 lijkt me wel heel pittig 2 onder 2 als ik verhalen om me heen hoor

6 maanden geleden

Reactie op charlie26

Bij mij begint het ook weer te kriebelen… 🩷🩵 lijkt me wel heel pittig 2 o ...
Ja dat is wel echt iets wat me "tegenhoud".. Lijkt me wel bijzonder als ze samen kunnen opgroeien. En soms denk ik ook, stel het lukt niet meteen en het duurt langer dan bij de eerste dan kun je beter op tijd beginnen 🤣

6 maanden geleden

Oh het kriebelt ook zo mega erg bij mij ! Ik en mijn man hebben aug afgesproken, voorheen sept Maar ik heb er een maandje afgesnoept, oops! Overal om mij heen komen er zwangerschaps aankondigingen! En ik merk echt een jaloezie bij mezelf, echt vervelend maar onbewust..

6 maanden geleden

Helaas eind mei bevallen van tweeling omdat hun hartjes gestopt zijn. Waren dan vijfde en zesde kindjes