Hoi hoi dames,
Zo als de titel zegt: Is er al iemand zwanger
van de 2e? Ik ben benieuwd of er mama’s zijn die in okt zijn bevallen en nu weer zwanger zijn.
Ik vertoon echt allerlei symptomen als bij mijn 1e zwangerschap, maar wij gebruiken wel altijd condoom, dus het zou wel als een verassing komen. Maar meeer dan welkom ❤️
Toevallig vanochtend een positieve test in mijn handen! Niet gepland, maar zeer gewenst en welkom ♥️🫶🏼. Ik was in november bevallen van ons eerste kindje
Toevallig vanochtend een positieve test in mijn handen! Niet gepland, maar ...
Wat leuk gefeliciteerd! 😍 fijn om te lezen dat er iemand is die snel zwanger is van de tweede haha. In mijn omgeving vinden ze het allemaal snel dus ik zoek wat steun hier mocht ik inderdaad zwanger zijn ☺️
Mag ik vragen aan de rest van jullie of dit dan ook zo 'gepland' is? Ik wil ook weer heel graag, maar vind het dan nu nog best vroeg. Over een aantal maanden gaan we sowieso proberen. Ook omdat de 1e wat langer op zich liet wachten.
Ik ben in oktober bevallen en heb een regelmatige cyclus gehad erna. Nu ineens ben ik sinds zaterdag overtijd heb daarnaast klachten als vermoeidheid misselijk maar de testen blijven maar negatief….
In november bevallen en vanmorgen een positieve test. Ik denk nu 2-3 weken zwanger. Niet gepland dus vinden het wel eng maar zijn ook heel blij ❤️
Onze kleine is nu 5 maanden oud.
Bij mij begint het ook weer te kriebelen… 🩷🩵 lijkt me wel heel pittig 2 o ...
Ja dat is wel echt iets wat me "tegenhoud".. Lijkt me wel bijzonder als ze samen kunnen opgroeien. En soms denk ik ook, stel het lukt niet meteen en het duurt langer dan bij de eerste dan kun je beter op tijd beginnen 🤣
Oh het kriebelt ook zo mega erg bij mij ! Ik en mijn man hebben aug afgesproken, voorheen sept
Maar ik heb er een maandje afgesnoept, oops! Overal om mij heen komen er zwangerschaps aankondigingen! En ik merk echt een jaloezie bij mezelf, echt vervelend maar onbewust..