16 Reacties

2 jaar geleden

Hi, heb je wel eens bij Paprika gekeken? Is wel wat aan de prijzige kant, maar wel voor curvy dames

2 jaar geleden

Happy size en bon prix hebben plus size zwangerschapsmode

2 jaar geleden

Hoihoi, ik zat met hetzelfde probleem.. voor zwangerschap maat 44 /46 soms 48. En cup G.. ale curvy zwemkleding vind ik ook niet helemaal hip.. maar ik ben uiteindelijk (online) geslaagd bij ulla popken. Hopelijk vindt je iets !

2 jaar geleden

Ik heb ooit deze gekocht! Echt heel erg blij mee, gaat ook tot grote cups. Weet niet in hoeverre het ook voor plus size is maar het rekt erg goed en lubbert daarna niet. Net ontdekt #zalandostyle https://www.zalando.nl/cache-coeur-maternity-bathing-with-wires-badpak-black-cz089c00g-q11.html

2 jaar geleden

Reactie op Vivian 94

Hoihoi, ik zat met hetzelfde probleem.. voor zwangerschap maat 44 /46 soms ...
Dankje!!

2 jaar geleden

Reactie op Mushu24

Hi, heb je wel eens bij Paprika gekeken? Is wel wat aan de prijzige kant, m ...
Ik vind paprika echt niet mooi...

2 jaar geleden

En SHEIN??

2 jaar geleden

Ik heb m’n badpakken bij MS mode weg. Nu hebben ze helaas geen nieuwe badpakken en bikini’s online voor komende zomer, maar ik verwacht dat dat snel gebeurt. Ze hebben wel veel in de sale momenteel!

2 jaar geleden

Reactie op Britney1999

En SHEIN??
Neee echt 1 badpak in xxl, en het is vaak zo degelijk

2 jaar geleden

Misschien bij Zizzi

2 jaar geleden

Only maternity heeft ook badpakken tot xxl

2 jaar geleden

Bonprix tankini en broek bij c&a want de broek bij bonprix zat te laag bij mij

2 jaar geleden

Ik ben ook opzoek naar een bikini voor een grote cupmaat (G/H)...echt niet te doen bijna

2 jaar geleden

Ulla popken heeft wel wat. Ik vind de zwangerschapsbadpakken daar alsnog heel degelijk, ben zelf uiteindelijk voor een non preggo versie gegaan in de hoop dat ie wat mee stretched straks🫣

2 jaar geleden

Ulla popken heeft wel wat. Ik vind de zwangerschapsbadpakken daar alsnog he ...
Ik had vandaag een leuke aan bij de takko,nou nou nou...ik heb ook al een hele grote buik, we gaan eind juni, ik ben bang dat een gewoon badpak in maat xxl hem ook niet word.. heb wel wat in zwangerschap xl in mn winkelmandje op shein, maar ben wel een beetje huiverig nog om ze te bestellen

2 jaar geleden

Zizzi heeft zwemkleding voor grote cups en grote maten. Niet de goedkoopste, maar ik heb met maat 48 een mooie bikini met een heel hoog broekje. Al verwacht ik niet dit setje aan te kunnen tijdens de zwangerschap. Mijn borsten zijn flink gegroeid en in verwachting van een tweeling Op de site staat geen zwangerschapszwemkledjng, maar misschien kun je door een grotere maat wel wat aan hebben.