4 Reacties

2 maanden geleden

Hee, goed dat je erover nadenkt. Ik denk idd dat je misschien beter alvast je verloskundige kan bellen. De 6.2 is idd wel te hoog dus wellicht kan er iig al wat in gang gezet worden, dat er alvast afspraken worden gepland. Ik zou het gewoon even overleggen als ik jou was. Alleen maar goed!

2 maanden geleden

Hier ook het label zwangerschapsdiabetes, maar niet zulke hoge waardes. Die nuchtere waardes zijn wel echt belangrijk en mogen niet boven de 5.4 zijn. Bij mij zijn we bezig om 2 weken lang te prikken en te kijken of voeding hier het ding is, waar het wel op lijkt. Ik zou voor de zekerheid wel even bellen om een plan van aanpak te bespreken. Natuurlijk zullen ze eerst het weekend ook afwachten, maar ze zullen dan wel in de startblokken staan om stappen te ondernemen. Het kan serieus nare gevolgen hebben namelijk.

2 maanden geleden

Heel erg bedankt voor de reacties. Was net even het zetje om toch even te overleggen. Moet nu tot maandag doorprikken ivm weekend en dan even terugbellen voor of de suikertest of gelijk n doorverwijzing aan de hand van de waardes

2 maanden geleden

Reactie op Aria1996

Heel erg bedankt voor de reacties. Was net even het zetje om toch even te ...
Nou, wat goed. Weet je het iig zeker!