398 Reacties

één maand geleden

Reactie op newmommy😍

Dat is niet net kantjeboord hoor. Je hebt zwangerschapsdiabetes. Na 60 minu ...
Jij verward nu waardes van ‘normaal’ eten met die van de suikertest. Tijdens de suikertest krijg je veeeel meer suiker toegediend dan tijdens een normale maaltijd. Voor de suikertest geldt na 2uur een waarde van <7.8 om geen zwangerschapsdiabetes te hebben. Dus 7.4 valt binnen de marges van de suikertest ;)

één maand geleden

Reactie op newmommy😍

Ik zat er maar 0,1 naast (de waarden die ik noemden) en werd doorverwezen. ...
Ook niet een volkoren pita met shoarma ? Dat gaat bij mij nog binnen de marges. Wel wat minder saus uiteraard (en kies dan voor de verse knoflooksaus van AH, daar zaten niet heel veel suikers in).

één maand geleden

Reactie op wondertje_1989

Oh ja dat balen zeg! Heel confronterend inderdaad dat je zo snel steeds mee ...
Ja gek idee he hahaha maar ik ben er wel echt aan toe. We tellen af, het is zwaar zo’n reuzenbaby 😂

één maand geleden

Reactie op newmommy😍

Dat is niet net kantjeboord hoor. Je hebt zwangerschapsdiabetes. Na 60 minu ...
Dit klopt niet. Dit zijn de waardes van normaal eten.

één maand geleden

Reactie op plantje90

Ook niet een volkoren pita met shoarma ? Dat gaat bij mij nog binnen de mar ...
Ohhhh jaloers. Ik kan al geen volkorenbrood, volkorenpasta, aardappels meer eten. Vooral zilvervliesrijst dus hier..

één maand geleden

Ik lig sinds gister in het zkh ivm vroegtijdig gebroken vliezen. En sinds dien gaan de waardes alleen omhoog. Mag natuurlijk niet lopen, en kan ook komen door stress of alle medicatie die ik krijg. 3,5 uur na diner en ik zit op 10.4. Grens voor insuline was al verhoogd naar 10 sinds opname dus nu toch aan de insuline. 😢

één maand geleden

Reactie op Suzi98

Ohhhh jaloers. Ik kan al geen volkorenbrood, volkorenpasta, aardappels meer ...
Oh dat is echt vervelend.. nou nog even volhouden die paar weken 💪🏼 hier staat een bezoekje aan de snackbar ook al gepland na de bevalling 😬 en misschien ga ik nog wel ff een receptenlijstje opstellen met alle gerechten die ik wil eten na de bevalling die nu even niet kunnen 😋

één maand geleden

Reactie op plantje90

Oh dat is echt vervelend.. nou nog even volhouden die paar weken 💪🏼 hier ...
Ik grap wel eens dat ik juist ga aankomen na de bevalling haha

één maand geleden

Reactie op wondertje_1989

Ik grap wel eens dat ik juist ga aankomen na de bevalling haha
Ik ben tot nu toe maar 4kg aangekomen (morgen 35 weken). Ik denk ook echt dat ik na bevalling lichter ga zijn :')

één maand geleden

Reactie op Misty1995

Ik ben tot nu toe maar 4kg aangekomen (morgen 35 weken). Ik denk ook echt d ...
Ja hier ook al weken dat ik blijf hangen op 4 kg erbij, nu 31 +3 weken. Zei het gister nog tegen mijn man, als dit zo doorgaat dan ben ik lichter na de bevalling als voor de zwangerschap 😅

één maand geleden

Reactie op wondertje_1989

Ik grap wel eens dat ik juist ga aankomen na de bevalling haha
Hahaha ja hier zeker!! Door het dieet ben ik nu al 1 a 2 kg lichter dan voor de zwangerschap.. en dat terwijl Jaapie al bijna 2,5 kg weegt 😅. Maargoed na de bevalling ga ik eerst een week ongezonde dingen eten 😆

één maand geleden

Reactie op wondertje_1989

Ik grap wel eens dat ik juist ga aankomen na de bevalling haha
Is de vorige keer bij mij serieus gebeurd. Dag na de bevalling was ik 6 kilo lichter dan mn startgewicht maar ik ben niet 6 kilo lichter gebleven 🙈

één maand geleden

Nee ben nu “blij” tot op heden maar 6 kilo te zijn aangekomen. Mijn vorige zwangerschap bijna 20😅. Ik weeg nu met 33 weken zwanger even zwaar als dat ik 3 jaar terug één jaar ná de bevalling woog. Bizar! Maar wel fijn… maaaaaar na de bevalling ga ik ook los hoor. Meeste zin in een groot stuk slagroomtaart😅 en elke beschuitje met muisjes doe ik mee hahah

één maand geleden

Reactie op Kaastosti

Is de vorige keer bij mij serieus gebeurd. Dag na de bevalling was ik 6 kil ...
Jeetje 6kg ook is niet weinig!

één maand geleden

Reactie op AQ

Ik lig sinds gister in het zkh ivm vroegtijdig gebroken vliezen. En sinds d ...
Oooh jee wat rot! Hoe ver ben je?

één maand geleden

Reactie op Girl Mom

Ja hier ook al weken dat ik blijf hangen op 4 kg erbij, nu 31 +3 weken. Ze ...
Ben je sowieso dan hahaha. Hier nu 36+1 en nog steeds maar +5. Baby was afgelopen maandag 3,7kg dus ik weeg sws minder dan van tevoren, heerlijk 😂

één maand geleden

Reactie op Misty1995

Jeetje 6kg ook is niet weinig!
Ja op de een of andere manier maakte het een gigantisch verschil, terwijl onze dochter maar 3.3 kilo was. Kun je nagaan. Het werd meer. Ik hield vorige zwangerschap (en nu ook trouwens) heel veel vocht vast. Werd na de bevalling ook snel minder. En toen had ik een slaapgebrek en vond ik Milka chocoswing uit 🙈

één maand geleden

Reactie op Suzi98

Oooh jee wat rot! Hoe ver ben je?
32 weken vandaag

één maand geleden

Reactie op AQ

32 weken vandaag
Pfoe nog even binnen blijven kleintje. Succes, hoe is t nu?

één maand geleden

Reactie op AQ

32 weken vandaag
Ah shit zeg, hopelijk blijft de kleine nog even zitten🤞🏼