24 Reacties

14 dagen geleden

Oeps typfout, mijn kleding begint nu toch echt slecht te zitten, bedoel ik

14 dagen geleden

Hoihoi, Ik heb gisteren bij Prenatal met fijne korting een oranje achtige jurk, blouse en voedingsbh gekocht! Erg blij mee!

14 dagen geleden

Ja ik vind het ook echt een uitdaging! Ik had m’n zinnen gezet op jurken, rokken en jumpsuits die ik al heb, met bv elastiek hoog in de taille en daaronder veel ruimte. Maar met het wisselende weer is dat lang niet altijd een optie. Ik had zelf veel aan deze video: https://youtu.be/9W1jumglmHE?si=8DZYN8O4zlUhPOJM met styling tips. Ook vooral zonder te veel echte zwangerschapskleren. Ik denk dat ik toch 1 zwangerschapsjeans wil die hip is, zoals mom jeans of wide leg. Tips zijn welkom 🙏

14 dagen geleden

I feel you. Het is alsnog fast fashion, maar kreeg de Before en After wide leg van H&M als tip en die ziet er prima uit. En we hebben geluk met dé broeken voor aankomende zomer, alles van stof (linnen etc, geblokt, noem maar op) met een koordje. Lekker luchtig oxford hemd of groot shirt op et voila.

14 dagen geleden

Ik heb bij new yorker echt heerlijke broeken die ik tot laat in mijn zwangerschap aan kan!! Ook een mega leuke jumspuit en jurken! Ik probeer eerder kleren te kopen die ik volgend jaar weer aan zou kunnen dan dat ik zwangerschapskleren. Moet kopen!

14 dagen geleden

Deze jumpsuit!

13 dagen geleden

Reactie op nicolevd2000

Ik heb bij new yorker echt heerlijke broeken die ik tot laat in mijn zwange ...
Mag ik vragen hoe lang jij bent? Echt een prachtige broek, maar bij mij zijn deze bijna altijd te kort, ben 1,75m!

11 dagen geleden

Bellyfashion heeft leuke items! Ze hebben een fysieke winkel en een webshop.

11 dagen geleden

Reactie op nicolevd2000

Deze jumpsuit!
Leuk! Waar is deze van?

7 dagen geleden

Strakke rokken met elastiek aan de bovenkant

7 dagen geleden

Ik heb op Vinted een paar cropped blousjes gekocht, die kun je onderaan knopen. Die knoop doe ik nu dus net boven mijn buik. En dan van de H&M jurken zonder mouwen voor eronder. 🤩

7 dagen geleden

Reactie op Marie1989!

Leuk! Waar is deze van?
New yorker!! Ik heb daar echt al veel kleren gekocht voor tijdens mn zwangerschap! Helemaal leuk en niet duur! 16 euro was deze jumpsuit!

7 dagen geleden

Reactie op lvo1821

Mag ik vragen hoe lang jij bent? Echt een prachtige broek, maar bij mij zij ...
Ik ben 1,69 en deze komt bij mij op de grond!

7 dagen geleden

Reactie op nicolevd2000

Ik ben 1,69 en deze komt bij mij op de grond!
Ga ik toch eens bij de New Yorker kijken! 🤩

6 dagen geleden

Ik heb 2 van deze jurken van noppies gekocht. Zelfs met een klein buikje zie je er al prachtig zwanger uit! Je kan er van alles op dragen qua vestjes, blazers, blousjes etc om het wat hipper te maken. https://www.wehkamp.nl/app/product/17157360?utm_source=app&utm_medium=share&utm_campaign=pdp_share

6 dagen geleden

Oh en ik heb gewoon een fijne jeans van Levi’s gekocht, twee maten te groot. Die kan je onder je buik dragen. Dacht, na de bevalling voelt het vast ook heerlijk dat ik weer in ‘mijn oude’ jeans pas haha, zelfs al is dat helemaal niet de oude maar. Asos heeft ook wat hippere zwangerschapskleding.

4 dagen geleden

Reactie op lvo1821

Ga ik toch eens bij de New Yorker kijken! 🤩
Jaaa zeker doen! Ik heb ze het liefst elke dag aan, nu ook de zwarte gekocht

3 dagen geleden

Ik heb de ninepine asana straight of relaxed geloof ik. In XXL. Het is een soort sportmateriaal en valt heel mooi. Ik had L ook gepast of XL maar dan zat alles strak. Ik ga nu 2e bijkopen in andere kleur want hier past een hele dikke buik in. En niet gemaakt door kinderhanden;-). Deze heb ik gekocht toen ik niet zwanger was maar door de rek kan ik m doordragen. Ohja ik ben lang (180) en heb lengtemaat 34. Breedste heup/nulpunt omtrek is geloof ik 113 cm bij mij. Moet soms opletten met spullen in de broekzak want dan sleept ie haast over de grond.

3 dagen geleden

Reactie op Mandarijn90

Ik heb de ninepine asana straight of relaxed geloof ik. In XXL. Het is een ...
Aanvulling: het zat dan niet strak maar sloot aan en die fit wilde ik niet. Punt 2: het is een harenmagneet dus met onze katten trek ik m pas aan als ik weg ga in dit verharingsseizoen