11 Reacties

vorig jaar
Heb de verloskundige net gebeld. Ik ben zo in paniek. Durf ook niet over te geven weet ook niet waarom.. ze is er niet mee bekend en belt me zo terug.

vorig jaar
Proberen te braken, zodat het hopelijk grotendeels uit je systeem komt. Verder zou ik meteen de verloskundige opbellen voor verder advies..

vorig jaar
Wat raar dat je schoonzus dit heeft gezegd! (Ik heb even gegoogled) Verder heb ik helaas geen advies voor je..

vorig jaar
Reactie op Anne1506
Wat gek dat je schoonzus dit gezegd heeft. Ik kan namelijk nergens vinden d ...
Ja, ze had het al op een lepel. En toen voelde ik een bepaalde druk. Daarna direct gecheckt. De verloskundige zegt dat het vast goed komt en dat er weinig over bekend is en het daarom zo aangeschreven staat. Ik hoop dat ik straks rustig kan slapen en morgen goed verloopt. Daarna ben ik pas weer rustig. Bedankt voor je lieve reactie iig

vorig jaar
Geen zorgen. Alleen bij een kopje of beker vol riskeer je een miskraam. Persoonlijk zou ik een sterke espresso drinken zodat het snel weggespoeld wordt. Cafeïne gaat boven de meeste voedingsstoffen. En laxeert. Overgeven uitlokken zou ik zelf ook niet durven. Ik schrik van die reflex.

vorig jaar
Hoe gaat het nu met je?
Zie dit berichtje nu pas. Shame on me. Maar tot nu toe gaat alles goed gelukkig! Ik was die avond echt heel erg van slag. Zo bang dat het effect had. Heel lief dat je even interesse toonde.